Лайфхаки
0

Приховані можливості кнопки скидання добового пробігу, які допоможуть виявити несправності

Мало хто знає, що кнопка скидання добового пробігу може використовуватися не тільки для обнулення кілометражу. У низці автомобілів її функціонал розширено. Про те, яка користь простому водієві від цієї непримітної кнопки, розповідаємо в цій статті.

Кнопка, на яку багато хто взагалі не звертає уваги, активує режим діагностики приладової панелі. А він необхідний для перевірки працездатності всіх систем і виявлення різних помилок. Зазвичай таку сервісну функцію передбачають для того, щоб майстер-діагност міг оперативно побачити неполадку без під’єднання сканера або іншого сервісного обладнання. Наприклад, якщо машина “захандрила” в дорозі, а профільного дилера з усім необхідним поруч немає.

Самостійно ввімкнути цей режим не складе труднощів: затискаємо кнопку і одночасно вмикаємо запалювання. У результаті загоряються всі символи на приборці. Потім відпускаємо клавішу і тут же натискаємо на неї ще раз. Так можуть знову спалахнути окремі сигнальні індикатори (залежить від конкретної моделі). Наприклад, “несправність системи вихлопних газів”. Це може свідчити про те, що раніше в машини були якісь “косяки” з лямбда-зондом чи нейтралізатором, а потім вони зникли. Можливо, причина в поганому бензині або каталізатор вже дійсно починає “здавати”.

Індикатор ABS, що світиться, розповість про те, що електроніка також фіксувала якусь помилку. Можливо, в один із датчиків проникла волога. Крім того, на розташованому між циферблатами дисплеї з’являються і цифри. Це коди помилок. Далі можна одразу поїхати до фахівця, повідомивши йому ці самі коди, або за допомогою технічної документації розшифрувати інформацію самостійно.

Не варто забувати і про те, що за допомогою кнопки скидання кілометражу нерідко підраховують реальну витрату пального. Причому на конкретному маршруті з урахуванням заторів, світлофорів і стилю водіння. Для цього треба приїхати на АЗС з працюючою лампою низького рівня палива, обнулити пробіг і запам’ятати, скільки залили в бак.

Далі – рухаємося до того моменту, поки лампа знову не загориться. Потім робимо розрахунки: витрачену кількість бензину ділимо на пройдену відстань і множимо на сто. Припустимо, витрачено 28 л на 300 км шляху. Залишилося 28 розділити на 300 і помножити на 100. Отримуємо – 9,3 л/100 км. Цілком штатна витрата для середньостатистичного легковика. З неї з великою часткою ймовірності стверджуємо – з двигуном усе гаразд.

Хочеться дізнатися ще більше цікавого? Як щодо того, щоб прочитати про приховані можливості лобового скла, про які мало хто знає

Advertisement

Також цікаво

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Fill out this field
Fill out this field
Будь ласка, введіть правильний email.
You need to agree with the terms to proceed

Популярне
Меню