Лайфхаки
0

Плюси та мінуси вирізання каталізатора замість його заміни

Заміна каталітичного нейтралізатора – одна з найдорожчих операцій при обслуговуванні автомобіля. Деякі водії не розуміють, чому «якась бочка» на трубі коштує так багато. Річ в тому, що в конструкції каталізатора містяться рідкісні та дорогі метали: паладій, платина, родій тощо. А багато водіїв наважуються на операцію з видалення каталізатора замість його заміни. Ось чи варто так робити?

Багато грошей коштує не залізна банка, а те, що в неї всередині.

Колись давним-давно, коли автомобілі тільки починали входити в життя людини, ні про які екологічні норми ніхто не думав. Автомобілі ревіли як жахливі звірі та диміли як вугільні заводи. Ось лише машин було мало. Проте, поступово автомобілів та вантажівок на дорогах ставало дедалі більше. У результаті люди стали замислюватися над тим, як знизити галасливість, димність і смердючість сталевих коней. Тоді і була придумана система відпрацювання вихлопних газів із каталітичного конвертера-нейтралізатора та кисневого датчика.

Видаляють через дорожнечу заміни.

Головна проблема каталізатора не в тому, що він багато коштує, а в тому, що до того ж він досить швидко руйнується. Руйнування важливої ​​деталі відбувається в результаті постійної тряски, через вплив холодного повітря зовні та гарячого повітря зсередини, через попадання масла і коксу з двигуна, через низьку якість палива та деяких інших менш значних факторів. Іншими словами, за рідкісним винятком нічого з усім цим вдіяти не можна. Можна заправитися добрим пальним, але решта проблем у випадку з каталізатором «лікуються» лише постійним перебуванням у гаражі.

Соти каталізатора прогорають і псуються.

Руйнування сотів усередині каталізатора призводить до низки вкрай неприємних наслідків. Падає відвід газів, через що виникають проблеми в роботі двигуна, зростає витрата пального, падає тяга, страждає випускна система автомобіля, з’являються характерний шум і тріск, страждають численні датчики. Врешті, каталізатор, який вийшов з ладу, може стати причиною поломки ще й глушника. Різні водії вирішують проблему каталізатора, що зіпсувався, різними засобами: купують новий (ціни починаються від 5 тисяч гривень), купують новий не оригінальний, видаляють старий і встановлюють «обманку». Останній спосіб має свої плюси і мінуси.

Поки що за таке штрафують лише в Європі.

До плюсів видалення каталізатора можна віднести хіба що зростання динаміки автомобіля. Здебільшого «ластівка» починає літати як молода. Відбувається це через поліпшення подачі палива, а також спрощеного видалення вихлопних газів із системи. Мінусів у видаленні каталізатора помітно більше: з’являється неприємний запах, машина починає сильно диміти, сильно шуміти. Ах, ну і звичайно ж, ви зі своїм автомобілем без каталітичного нейтралізатора одразу ж стаєте головним ворогом Грети Тунберг. Поки що штраф за відсутність каталізатора можна отримати тільки в Європі. В Україні за таке поки не штрафують, хоча таке скоро можуть у майбутньому дозволити робити патрульним поліцейським. Набагато важливіше те, що на машині без каталізатора не вдасться пройти технічний огляд, який скоро знову має стати обов’язковим в Україні.

 

Хочеться дізнатися ще більше цікавого? Як щодо того, щоб детальніше дізнатись про 3 поширені помилки, які допускають при заміні повітряного фільтра

Advertisement
Теги: , , , ,

Також цікаво

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Fill out this field
Fill out this field
Будь ласка, введіть правильний email.
You need to agree with the terms to proceed

Популярне
Меню