Лайфхаки
0

Навіщо деякі водії додають гальмівну рідину в бак і що з цього виходить

Що відбувається з двигуном автомобіля, коли в нього потрапляє щось, крім безпосередньо палива? Чи доводилося колись про таке замислюватися більшості водіїв, особливо з тих, хто є гордим власником дизельної силової установки! А ще слід було б замислитися над тим, чого з двигуном не відбувається, якщо деякі «речовини» в зимовий час не появляються у складі пального.

Дизель густіє на морозі.

Не минає і року, щоб із початком холодів і морозів якийсь не надто досвідчений автомобіліст не поскаржився про те, що сьогодні вранці він не зміг завести свою «ластівку» з дизельним агрегатом, хоча завжди своєчасно виконував технічне обслуговування та поповнював запас палива лише на брендових перевірених автозаправних станціях Насправді, все досить просто. Як показує практика, чимало людей забуває про в’язкість дизельного палива.

Є спеціальні присадки.

Чому з настанням холодів дизель може перестати заводитися? Та все тому, що пальне в нього перетворюється на каламутний гель. Головним винуватцем є речовина під назвою парафін, який потрібен для прискорення горіння дизеля. Однак, вже при -10 градусах парафін твердне настільки, що дизельне паливо втрачає здатність до проходження через паливний фільтр. Саме з цієї причини виробляється так званий «зимовий» дизель – паливо, що проходить у процесі виробництва, додаткову депарафінізацію. З цієї причини дизель для зими та міжсезоння завжди дорожчий.

Дизель буває різним.

Звісно ж, існує безліч «народних» і не дуже способів у вирішенні проблеми «літнього» дизеля в зимовий час. Чого тільки люди не вигадали додавати. Найпростіший і найпоширеніший метод – це влити в розігріте після роботи автомобіля паливо невелику кількість гасу. Спосіб, слід визнати, вкрай сумнівний. Гас дійсно захищає дизель від замерзання, однак він через недостатньо високі мастильні властивості прискорює знос плунжерної пари.

Краще переходити на зимове паливо.

Деякі водії також рекомендують додавати гальмівну рідину. Складно сказати, чи вона сприяє хоч якось процесу імпровізованої депарафінізації, проте одне можна сказати з усією впевненістю. Гальмівна рідина в паливному баку сприяє абсорбації води, може стати причиною розвитку внутрішньої корозії, а крім того, прискорює зношування силової установки через недостатньо високі мастильні властивості. У результаті переважна більшість «народних» порад у кращому разі претендує на звання надзвичайного заходу. Користуватися подібними способами постійно – бути ворогом собі, своєму гаманцю і автомобілю.

 

Хочеться дізнатися ще більше цікавого? Як щодо того, щоб прочитати для чого деякі автомобілісти заливають масло в пороги машини

Advertisement
Теги: , , , ,

Також цікаво

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Fill out this field
Fill out this field
Будь ласка, введіть правильний email.
You need to agree with the terms to proceed

Популярне
Меню