Лайфхаки
0

Надійний «дідівський» спосіб перевірити акумулятор перед зимою і переконатися, що він ще протягне

Що може бути гірше для водія, ніж акумулятор автомобіля, що сів раннім зимовим ранком? Насправді багато чого… Але це анітрохи не применшує прикрості того факту, що АКБ улюбленої «ластівки» все-таки розрядився у непридатний для цього момент. Уберегтися від подібного можна лише одним способом – постійно тримати руку на пульсі і час від часу перевіряти, чи акумулятор ще може трохи попрацювати. Ось «дідівський» спосіб, як це можна перевірити.

Для перевірки потрібне хоча б найпростіше обладнання.

Хороший акумулятор може легко прослужити 5 років. Окремі автомобілісти вихваляються тим, що в їх «ластівках» АКБ служать по 7-9 років. Втім, щоб батарея прослужила бодай заповітну п’ятірку, генератор повинен стабільно видавати потрібну напругу, а з електроустаткуванням у машині повинні бути відсутні серйозні проблеми. Однак, кожен новий рік експлуатації акумулятора підвищує ризики на те, що одного недоброго ранку стартер автомобіля почне «жувати». Особливо важкою для будь-якого АКБ стає зима. Як можна зрозуміти, що батарея не переживе морозну пору ще до холодів?

Мірити потрібно під навантаженням і без нього.

Багато водіїв вважають, що якщо стартер “колотить” справно, а на клемах виходить 12.5 Вольт і більше, то все однозначно гаразд. Насправді, все не так просто. З настанням перших холодів ситуація стрімко змінюється. Для того, щоб дізнатися реальний стан справ з акумулятором спочатку доведеться роздобути хоча б найдешевшу вилку навантаження. Можна також використовувати мультиметр. Коли апарат буде в руках, потрібно зняти показання. Спочатку міряємо напругу в акумуляторі без навантаження, а потім робиться те саме з навантаженням. Потім порівнюємо отримані результати.

Якщо через добу заряд не 100% – привід замислитись.

Повністю заряджений акумулятор без навантаження повинен буде показати на приладах напругу 12.7 Вольт або більше. У міру зростання навантаження на батарею, напруга спочатку опуститься нижче 10 Вольт, а потім повернеться значення не менше 10.2 Вольт. Сенс в тому, що при повному 100% заряді напруга акумулятора не повинна опускатися нижче за відмітку в 10 Вольт на хоч якийсь значний проміжок часу. Перевіряти акумулятор потрібно після як мінімум 24-годинного простою транспортного засобу. Якщо обладнання показує 12.5 В без навантаження і 9.6 В під навантаженням, це означає, що заряд впав як мінімум до 75%. Якщо показання вольтметра під навантаженням впали до 8.4 і утримуються на цій відмітці під навантаженням, значить АКБ зберігає тільки 25% енергії. Якщо акумулятор після добового простою має значно менше 100% заряду, саме час задуматися про його заміну.

Іноді краще перестрахуватися.

Хочеться дізнатися ще більше цікавого? Як щодо того, щоб прочитати про як можна надовго захистити крила автомобіля від корозії

Advertisement
Теги: , , , ,

Також цікаво

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Fill out this field
Fill out this field
Будь ласка, введіть правильний email.
You need to agree with the terms to proceed

Популярне
Меню