Лайфхаки
0

Двигун став «жерти» масло: у чому причина і скільки коштує ремонт

Двигун став «жерти» масло: у чому причина і скільки коштує ремонт

Рано чи пізно кожен автомобіліст стикається з таким неприємним явищем, як підвищене споживання масла в автомобілі. Головна проблема «масложерства» в тому, що він б’є по кишені. Виявити та усунути проблему може бути зовсім не просто. Проте, ще гірші справи будуть, якщо пустити ситуацію на самоплив. На жаль, поломки в автомобілі – це не те, що “саме розсмокчеться”.

Для більшості легкових автомобілів нормальним вважається витрата масла, що дорівнює 0.1-0.3% загальної витрати палива на 1000 км пробігу. Іншими словами, це об’єм масла дорівнює 100-200 мл. Збільшення витрати до 250 мл – це вже достатній привід для того, щоб звернутися до салону або СТО за кваліфікованою допомогою. Які ж можуть бути причини підвищеної витрати масла?

 

1. Випускна система

Проблема може бути у випуску.

Порушення герметичності випуску або невчасно замінений фільтр – це вже достатня причина початку пожирання двигуном масла. Забруднення системи може значно підвищити витрати мастила, збільшуючи відсоток масла, що залишається у вигляді надлишків на циліндрах. Забруднені мастильні кільця втрачають рухливість, герметичність падає, зростає кількість нагару, збільшується витрата масла.

 

2. Турбокомпресор

З турбодвигунами те саме.

Двигун неминуче жене масло у систему випуску. При роботі будь-якої турбіни тиск з одного боку і розрядження з іншого боку виходять настільки високими, що відбувається періодичний прорив масляного туману. Як результат, масло опиняється в інтеркулері і стає причиною вуглецевих відкладень. Все те саме в турбодвигунах відбувається і при засміченні нейтралізатора або повітряного фільтра.

 

3. Клапанний механізм

Клапанний механізм – джерело проблем.

Причиною підвищення споживання мастильного матеріалу може стати і знос напрямних втулок клапанів або самих ковпачків. У результаті, масло виявляється в камері згоряння з остаточної втрати ізолюючої функції тими самими ковпачками. Попадає масло туди куди не потрібно через занадто великий люфт деталей.

 

4. Система вентиляції

Вентиляція може зламатися.

Поломка системи вентиляції картерних газів – ще одна можлива причина збільшення витрати масла. Найчастіше у ній накопичуються різноманітні відкладення, які й дозволяють вентиляції працювати досить коректно. Через це масло потрапляє спочатку в повітряний тракт, а потім і в циліндри, де відбувається згоряння.

 

5. Неповне згоряння

Можливо неповне згоряння.

Ще одна популярна причина (і досить небезпечна!) не повне згоряння палива в циліндрах через надмірне збагачення суміші. Головна проблема тут навіть не у збільшеній витраті, а в тому, що паливна суміш починає систематично змивати масляну плівку з циліндрів.

 

6. Потемніння масла

Масло потрібно міняти частіше.

Причиною підвищеної витрати може бути і саме масло. Якщо транспортний засіб експлуатується в дуже непростих умовах, то мастильний матеріал швидко втрачає свої властивості та перестає ефективно справлятися з поставленим завданням. Вирішується подібна проблема дуже просто – більш частою заміною масла.

 

7. Режим експлуатації

Машину треба поберегти.

Врешті, причиною масложерства може стати режим експлуатації транспортного засобу. Тривала робота силового агрегату на холостому ходу призводить до зниження тиску в системі змащення двигуна, що стає причиною скорочення ефективності роботи поршневих кілець.

 

Скільки приблизно обійдеться усунення масложерства?

Підвищена витрата масла – це серйозна проблема, але не вирок для транспортного засобу. Отже, роботи майстрів обходяться приблизно в такі суми. Заміна масла – 200 гривень + вартість масла. Заміна повітряного фільтра – до 700 гривень. Внутрішнє очищення двигуна воднем від 1 тисячі гривень. Хімічна очистка двигуна – від 1500 гривень. Заміна масляних ковпачків – від 3 тисяч гривень. Ремонт сальників – до 2 тисяч гривень. Очищення свічок – до 400 гривень, заміна – до 2 тисяч гривень. Чистка форсунок – до 3 тисяч гривень, заміна – до 10 тисяч гривень. Чищення напрямних клапанів – до 15 тисяч, заміна до 30 тисяч гривень. Чистка EGR – до 10 тисяч, заміна до 30 тисяч. Чищення турбокомпресора – до 20 тисяч, заміна до 70 тисяч. Капітальний ремонт двигуна – від 20 тисяч гривень і більше.

 

Хочеться дізнатися ще більше цікавого? Як щодо того, щоб прочитати як дізнатися, звідки тече масло в автомобілі, та усунути проблему

Advertisement
Теги: , , , ,

Також цікаво

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Fill out this field
Fill out this field
Будь ласка, введіть правильний email.
You need to agree with the terms to proceed

Популярне
Меню