З досвідом водій не тільки покращує свої навички керування машиною, але й набуває більше знань про автомобілі. Зокрема, автолюбителі з великим досвідом знають, де і з якої причини виникають різні проблеми в автомобілі, і що потрібно робити, щоб їх уникнути. Навіщо досвідчені автолюбителі роблять отвір в нижній частині глушника?
Хитрий прийом
На думку досвідчених автомобілістів, просвердлений отвір у глушнику дозволяє уникнути проблем із корозією та продовжити термін служби вихлопної системи. Річ у тім, що під час роботи двигуна через вихлопну трубу проходять розігріті гази, які неминуче конденсуються на холодних металевих стінках. В результаті у вихлопній системі накопичується вода, частина якої вилітає при запуску двигуна, але інша частина залишається і поступово руйнує метал, утворюючи корозію.
Свердлити чи ні?
Через зроблений отвір вода витікає, а значить, усередині глушника не буде іржі. Просвердлений отвір не створює жодного негативного ефекту, глушник від цього не стане голосніше працювати. Для того щоб перевірити працездатність цієї поради, знадобиться невелике свердло діаметром не більше 3 мм та акумуляторний дриль. Просвердлити банку глушника потрібно в нижній точці, там, де може накопичуватися вода. Після цього вкрай бажано обробити краї отвору будь-якою захисною речовиною, наприклад, мовілом, щоб в цьому місці не утворювалася корозія.
Працівники автосервісів досить скептично ставляться до подібної народної самодіяльності, вважаючи цю ідею не тільки не корисною, а й шкідливою. На їхню думку, зроблений отвір не тільки не допоможе позбутися від конденсату та іржі, він швидше спровокує появу корозії. А для всіх, хто так переживає за глушник, вони радять придбати вихлопну систему з нержавіючої сталі.
Хочеться дізнатися ще більше цікавого? Як щодо того, щоб прочитати для чого деякі автомобілісти заливають масло в пороги машини