У холодну погоду у великої кількості машин виникають проблеми з акумулятором. Найчастіше зустрічаються: оксиди на клемах або розряд. Тому важливо розуміти, в якій послідовності знімати затискачі з «плюсу» і «маси» батареї, щоб це було безпечно для електрики.
Спочатку потрібно пам’ятати, що на більшості сучасних авто відключення АКБ може призвести до серйозних проблем. Так, електроніка низки седанів преміум-сегменту сприймає подібні дії як спробу викрадення та несанкціоноване втручання. В результаті блок керування двигуном блокується, і «оживити» його можна лише у офіційного дилера за допомогою спеціального «софту». Наприклад, Audi та VW не рекомендують самим чіпати клеми бортової мережі.

З бюджетними іномарками легше, але все ж таки труднощі є. У них обнулюються дані оперативної пам’яті та налаштування магнітоли. Потрібно про це пам’ятати. Припустимо, що у нас дешевий уживаний «залізний кінь», з якого треба обов’язково зняти АКБ, тому що вона зовсім розряджена, а клеми окислилися. Як вчинити?
Відкрутити можна будь-який затискач — шкоди не буде. Однак у реальному житті спочатку потрібно демонтувати саме мінусовий провід. Пояснення просте: металевий гайковий ключ чудово проводить струм. Необережно приклавши його до кузова, отримуємо коротке замикання. При цьому електричний удар «ловить» як людина, так і електронний «мозок» автомобіля з усіма наслідками. У найгіршому разі ЕБУ згорить.

А якщо «мінус» вимкнено, то нічого страшного не станеться. Для додаткового захисту надягніть на вивід батареї пластиковий ковпачок. Далі приступайте до чищення клем або заміни АКБ.

Встановлення акумулятора виконується у зворотному порядку. Насамперед слід закріпити «зарядник» штатним кріпленням. Далі необхідно приєднати плюс і щільно затягнути гайку ключем. Потім робимо такі ж маніпуляції з «мінусом» і запускаємо двигун. Далі відновлюємо налаштування магнітоли і вирушаємо в дорогу.
Хочеться дізнатися ще більше цікавого? Як щодо того, щоб прочитати навіщо деякі водії досі возять у багажнику часник