Лайфхаки
0

Чому мотор раптом починає сильно потіти маслом

У багатьох двигунів є одна і та ж проблема: в процесі експлуатації вони починають поступово «потіти» маслом, а іноді масло досить швидко видавлює через сальники та ущільнювачі. У чому причина проблеми та наскільки небезпечне таке «потіння» розбираємось в цій статті.

Коли на блоці двигуна з’являються характерні патьоки, багато автовласників грішать на масло з малою в’язкістю або неякісний фільтр, який поставили під час заміни витратних матеріалів на сервісі. Насправді, проблема тут не в якості обслуговування.

У кожного сучасного мотора є система вентиляції картерних газів, про існування якої дуже часто забувають, а вже про її перевірку та чищення взагалі ніколи не думають. Коротко нагадаємо, що це за система. При роботі двигуна частина газів може прориватися з циліндрів в картер. Щоб їх звідти видалити і є придумана система вентиляції, яка відводить гази у впускний колектор двигуна. Далі вони повертаються до камер згоряння.

У процесі роботи мотора в картері утворюється так званий масляний туман. Щоб він разом із газами не потрапляв у впускний колектор, систему вентиляції оснащують хитрою конструкцією із сіток та фільтрів, які відбивають масло, і воно стікає назад у картер.

Проблеми починаються тоді, коли цей своєрідний лабіринт для масла згодом забивається смолистими відкладеннями. Саме через 50—60 000 км пробігу його рекомендують промивати. В іншому випадку вихлопним газам, що потрапили в картер, буде нікуди подітися і тиск в ньому почне наростати. При цьому моторне масло почне видавлюватися через сальники та прокладки назовні. У результаті двигун виявиться весь залитий маслом. Варто зауважити, що при засміченій системі вентиляції картера навіть повністю справний силовий агрегат починає страждати на сильне «масложерство», з усіма наслідками, що звідси випливають.

А ще треба мати на увазі, що відкладення, які накопичуються в шлангах системи, можуть потрапляти у впускний колектор і засмічувати ще й дросельний патрубок. Через це двигун працюватиме нестійко, а при кожному скиданні газу оберти будуть сильно падати.

Якщо у вашого автомобіля виявляються всі ці симптоми, настав час їхати на сервіс і готувати круглу суму кровно зароблених грошей. Річ в тому, що демонтаж і чищення системи вентиляції – заняття не швидке і вимагає, як правило, демонтажу переднього бампера та радіаторів охолодження. Це визначає чималу вартість робіт. Зате після їх закінчення за чистоту і ресурс двигуна можна буде не хвилюватися.

 

Хочеться дізнатися ще більше цікавого? Як щодо того, щоб прочитати чому грамотні водії обов’язково миють двигун перед заміною масла

Advertisement

Також цікаво

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Fill out this field
Fill out this field
Будь ласка, введіть правильний email.
You need to agree with the terms to proceed

Популярне
Меню