Досвідчені автомобілісти знають про те, що заміна моторного масла строго за регламентом – не найкраща ідея. Особливо, коли йдеться про рідні простори. Тим більше, що багато автомобілістів, що навіть мають за плечима чималий стаж керування та експлуатації транспортного засобу, забувають одну важливу тонкість, яка може коштувати їм зрештою справного двигуна.
Як часто потрібно міняти моторне масло у машині? Більшість людей міняє масло або за рекомендацією майстрів, або ж просто зазирнувши в мануал своєї «ластівки» і відшукавши там заповітну цифру із зазначенням пробігу, який рекомендується. Ось тільки є одне маленьке “але”.
Полягає воно в тому, що в левовій частині мануалів насправді вказано дві рекомендовані цифри заміни моторного масла. Причому між ними є серйозна різниця. Як правило, удвічі. Однак, якимось загадковим чином більшість людей не звертає жодної уваги на другу цифру, просто не беручи до уваги і тим самим здійснюючи драматичну помилку.
Крім рекомендованого пробігу заміни моторного масла, існує також значення заміни мастила при експлуатації транспортного засобу в несприятливих умовах. Під експлуатацією в несприятливих умовах мається на увазі їзда дорогами без асфальтного покриття, їзда в сильний мороз, їзда з різкими навантаженнями на непрогрітий мотор, їзда з великою кількістю активних споживачів електрики. Таким чином, якщо “штатна” заміна робиться у конкретного авто, наприклад, на 15 тисяч км пробігу, то “екстремальна” буде робитися на 7.5 тисяч км. Отже, оптимальним рішенням стане заміна масла десь на 9-10 тисячах пробігу при їзді українськими дорогами.
Хочеться дізнатися ще більше цікавого? Як щодо того, щоб прочитати навіщо працівники на СТО скуповують відпрацьоване автомобільне масло