Лайфхаки
0

7 причин, чому в автомобілі почала погано гріти пічка

З настанням перших холодів автомобільна пічка стає особливо важливим аксесуаром у будь-якому автомобілі на наших дорогах. На жаль, як і будь-який інший механізм, створений людиною, пічка має звичай ламатися. Існує цілий комплекс причин, чому опалювальна система у машині перестала виконувати свої прямі функції. Більшість їх прямо чи опосередковано зав’язані на охолоджувальну рідину. Розберемо найпопулярніші варіанти проблеми.

 

1. Проблеми з нагріванням охолоджувальної рідини

Можуть бути проблеми із нагріванням.

Більшість сучасних автомобілів мають двигуни з високим ККД. Як результат, такі силові установки мають низьку тепловіддачу. Особливо у порівнянні з карбюраторними двигунами минулого століття. Як результат, деякі сучасні двигуни в холодну погоду зазнають складнощів із нагнітанням теплого повітря на холостому ходу. У результаті пічка не гріє через те, що не може нагрітися рідина, що охолоджує двигун. На жаль, додаткові електрообігрівачі є не в кожній машині.

 

2. Проблеми з термостатом

Є проблеми із термостатом.

Якщо навіть після 15-20 хвилин майже безперервної їзди річка ніяк не хоче гріти, то є сенс звернути увагу на термостат автомобіля. Ймовірно, що з ним є деякі проблеми. Відбувається це через закисання згаданої деталі. Через проблеми з термостатом антифриз залишається або холодним, або ледве теплим. Їздити в такому стані взимку не можна, оскільки несправний термостат радикально знижує ресурс силової установки.

 

3. Проблеми з радіатором

Потрібно перевірити радіатор.

Буває, що у радіаторі утворюється повітряна пробка. Найчастіше це трапляється при заміні охолоджуючої рідини. У момент заміни в одній із трубок просто залишається невелика кількість повітря. У результаті утворюється область підвищеного тиску, яка заважає подальшому руху газу. На відміну від більшості інших проблем, усунути повітряну пробку можна самотужки.

 

4. Поломка заслінки

Може зламатися заслінка.

Проблеми з пічкою можуть бути викликані і поломками сервоприводу, який відповідає за рух заслінки. Ця проблема характерна лише для автомобілів, які були оснащені установкою з роздільним формуванням мікроклімату для водія та пасажира. Зламаний привід може стати причиною того, що повітря взагалі припинить надходити в салон з обдувачів.

 

5. Проблеми з фільтром або повітроводом

Можливі проблеми з фільтром.

Якщо в автомобілі протягом багатьох років не змінювався салонний фільтр, то це може стати причиною його засмічення різноманітним сміттям починаючи від тополиного пуху і закінчуючи опалим з дерев листям. В особливо запущених випадках у повітроводі утворюється пробка, яка частково або повністю заважає руху повітря.

 

6. Проблеми з радіатором обігрівача

Можуть бути із проблемою.

Чи рівномірно йде повітря з дефлекторів? Якщо ні, то швидше за все проблема в радіаторах обігрівача. Точніше в тому, що вони чимось засмітилися. Найчастіше це накип, що утворився з антифризу. На жаль, конструкція пічки така, що повітряні канали надто тонкі, а тому легко засмічуються. А разом із ними засмічуються і решітка.

 

7. Зношування крильчатки помпи

Поступово зношується.

Зламатися опалювальна система улюбленої ластівки може і внаслідок зношування рідинного насоса. У конструкції помпи є крильчатка, яка зношується особливо швидко при використанні невідповідного антифризу. Неякісна охолоджувальна рідина роз’їдає ущільнювачі, через що з’являються люфти та вібрації. В результаті всього цього антифриз перестає надходити у достатній кількості. Поломка небезпечна не тільки для пічки, але і для всього автомобільного двигуна.

 

Хочеться дізнатися ще більше цікавого? Як щодо того, щоб прочитати про 3 промовисті ознаки, які вкажуть на те, що з ременем ГРМ серйозні проблеми

Advertisement
Теги: , ,

Також цікаво

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Fill out this field
Fill out this field
Будь ласка, введіть правильний email.
You need to agree with the terms to proceed

Популярне
Меню