Лайфхаки
0

7 популярних хибних думок про моторне масло, в які продовжують вірити автомобілісти

Міняти моторне масло потрібно не тільки регулярно, а й своєчасно. Про це знає кожний автомобіліст. Однак, через те, що стикатися із заміною технічної рідини доводиться навіть не щомісяця, навколо моторного масла у водійському середовищі сформувалися безліч помилок і відвертих міфів. Деякі з них не тільки наївні, а й відверто шкідливі для улюбленого транспортного засобу.

 

1. Чим золотистіше, тим краще

Сам собою колір означає мало.

Якісне масло повинно мати золотистий колір. А ось і ні. Подібні твердження є дуже поширеною помилкою. Колір моторного масла в першу чергу визначається типом присадок, що використовуються. Саме по собі «базове» масло найчастіше має майже прозорий колір.

 

2. Потемніле масло – погано

Не колір важливий, а пробіг.

Масло потрібно міняти в автомобілі, як тільки воно потемніло. Це ще одна дуже поширена помилка. Якщо масло швидко темніє, то це в першу чергу повідомляє нам про те, що в ньому багато присадок, що диспергують і миють. Забруднення масла майже впливає на його головну характеристику – кінетичну в’язкість. Так що в першу чергу важливий пробіг масла, а не його колір.

 

3. Промивне масло потрібно для відмивання бруду

Промивне масло не миє, а промиває.

І так і ні. Саме по собі промивне масло майже не чистить двигун. Основну масу забруднення двигуна прибирає нормальне експлуатаційне масло. Якщо порівняти роботу машини з миттям посуду, то експлуатаційне масло – це миючий засіб, а масло для промивання – протічна вода.

 

4. Синтетичні масла не можна використовувати у старих двигунах

Річ не в маслі

Ще одна дуже поширена помилкова думка. Насправді «проблема» полягає в тому, що сучасна синтетика містить дуже багато чистячих присадок. Це призводить до того, що бруд та відкладення вимиваються, у тому числі із сальників. А це, у свою чергу, призводить до утворення потьоків. Вирішується ця проблема не відмовою від синтетики, а заміною сальників у «старенькій».

 

5. Масло з “відпрацювання” буде гарантовано поганим

Потрібно розбирати кожний випадок окремо.

Насправді, залежить від конкретного випадку. Річ в тому, що регенероване моторне масло використовують у виробництві нових масел навіть офіційні виробники. У деяких марках продукції частка “відпрацювання” може досягати 50%. Саме собою “відпрацювання” ще означає те, що масло буде неякісним чи шкідливим для автомобіля.

 

6. При високому чаді масло можна не міняти

Має бути одна в'язкість.

Популярний міф, до того ж дуже небезпечна помилка. З одного боку, немає переконливих доказів того, що змішувати масла різних виробників не можна. З іншого боку, масло міняти все-таки потрібно навіть через високий чад. При цьому все ж таки вкрай бажано, якщо здійснюється змішування, щоб масла були однакової в’язкості.

 

7. Енергозберігаюче масло підійде будь-якій машині

Якщо немає певності, краще не експериментувати.

Не кожен автомобільний двигун може працювати з малов’язким маслом. Зазори в деталях двигуна внутрішнього згоряння розраховані під масла з певним діапазоном в’язкості. Більшість ДВЗ має великі зазори, тому потребує масла з якомога більшим показником в’язкості. Якщо конструкція машини не передбачає використання енергозберігаючого варіанта, краще навіть не намагатися експериментувати.

 

Хочеться дізнатися ще більше цікавого? Як щодо того, щоб прочитати як обманюють водіїв при заміні масла в коробці-автомат

Advertisement

Також цікаво

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Fill out this field
Fill out this field
Будь ласка, введіть правильний email.
You need to agree with the terms to proceed

Популярне
Меню