Лайфхаки
0

5 промовистих ознак, які підкажуть, коли настав час міняти ремінь ГРМ

Іноді ремінь приводу газорозподільного механізму необхідно змінювати. Якщо не зробити цього вчасно, то автомобіліст може нарватися на необхідність тривалого і дорогого ремонту. Є кілька найбільш яскравих ознак, які підкажуть водієві на ГРМ «давно час» приділити свою пильну увагу. Отже, на що потрібно звернути увагу автомобілісту?

 

1. Потертості та тріщини на ремені

Будь-який ремінь старіє.

Якщо є можливість періодично здійснювати візуальний огляд ременя ГРМ, нею необхідно користуватися. Поставте «ластівку» на передачу, після чого руками повільно переверніть колінчастий вал, вивісивши одне з коліс та вивернувши свічки. Уважно огляньте ремінь. Якщо на ньому присутні явні ознаки зношування, то важливий компонент потребує термінової заміни. Зробити це потрібно навіть якщо ремінь ще не відпрацював свій термін за встановленим регламентом.

 

2. Протікання з-під кожуха приводу ГРМ

Протікання з приводу - поганий знак.

У районі приводу почали з’являтися масляні патьоки? Це дуже поганий знак. Швидше за все, масло тече з-під зношеного сальника колінвала ДВЗ. Є також ймовірність того, що тече антифриз з-під шківа помпи та з негерметичних стиків. Обидві рідини гарантовано потрапляють на ремінь ГРМ і відчутно прискорюють зношування деталі. В цьому випадку доведеться не тільки ремінь міняти, а й усувати протікання.

 

3. Чорний-чорний дим

Поганий знак.

Через неповне згоряння суміші в двигуні може відбуватися оплавлення та руйнування каталізатора. Виною тому збите запалення, через яке частина палива виявляється у системі випуску. Вірна ознака такої поломки – чорний дим, що виривається з вихлопної труби «хлопками». Якщо в автомобілі діагностується така проблема, то з ймовірністю є і відомі проблеми з ременем приводу ГРМ.

 

4. Тикаючий звук двигуна

Будь-які шуми – це проблема.

Дуже часто в результаті зношування ремінь ГРМ стає «кудлатим». Розшматована деталь у свою чергу стає причиною появи клацаючих, тріскаючих, човгаючих звуків при роботі двигуна внутрішнього згоряння. Виходитимуть такі шуми з-під кожухів системи. Чим вище будуть підніматися оборони двигуна, тим частішим буде характерний шум. Якщо ремінь був замінений, а звук, що цокає, не зник, то проблема швидше за все була або у водяній помпі, або в підшипнику натяжного ролика.

 

5. Невпевнений запуск

Проблеми можуть бути серйозними.

Якщо в роботі запалення автомобіля спостерігаються проблеми, саме час перевірити стан ременя ГРМ. Справа в тому, що погано натягнутий або просто зношений ремінь може легко перескочити на кілька зубців. Це призводить до порушення роботи двигуна: паливоповітряна суміш спалахує занадто рано або навпаки занадто пізно. Також не виключена поява сильних вібрацій та провалів у тязі силового агрегату.

 

Хочеться дізнатися ще більше цікавого? Як щодо того, щоб прочитати чи потрібно міняти помпу при заміні ременя ГРМ чи можна залишити

Advertisement
Теги: , , ,

Також цікаво

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Fill out this field
Fill out this field
Будь ласка, введіть правильний email.
You need to agree with the terms to proceed

Популярне
Меню