Лайфхаки
0

5 поширених причин, чому автомобіль почав смикатися при розгоні

Кожен автомобіліст ризикує рано чи пізно зіткнутися з вкрай неприємним явищем – при наборі швидкості улюблена «ластівка» починає робити дратівливі ривки. Цілком очевидно, що подібне не є нормальним. Найкраще в такій ситуації одразу вирушити до майстра. Однак, незайвим буде й самому знати хоча б приблизно про те, у чому може бути корінь проблеми. Приводів для ривків при розгоні безліч. Ми ж розглянемо найпоширеніші проблеми.

 

1. Неправильне калібрування блоку керування мотором

Калібрування двигуна.

Якщо причина ривків у неправильному калібруванні блоку керування двигуном, то швидше за все проблема буде про себе давати знати тільки в якихось особливих ситуаціях. Наприклад, взимку, коли машина починає розгін із непрогрітим двигуном. Відбувається це через те, що в циліндри двигуна надходить недостатня кількість палива зі збільшенням обертів двигуна. Вирішується проблема оновленням програми керування двигуном.

 

2. Проблеми з форсунками

Швидше за все, доведеться міняти.

Несправність або навіть банальне засмічення форсунок може спричинити появу ривків при наборі двигуном оборотів. Якщо форсунки несправні або зносилися, то привести їх до тями ремкомплектом швидше за все вже не вийде. Доведеться міняти повністю. Інша річ, коли форсунки засмітилися. У такому разі їх достатньо добре промити.

 

3. Проблеми з датчиками

За рідкісними винятками датчики доведеться міняти.

Нерідко ривки при розгоні з’являються через неправильну роботу датчика масової витрати повітря або датчика положення колінчастого валу. У першому випадку порушується робота форсунок – порядок їх відкриття, що в свою чергу відбивається на якості паливної суміші. У другому випадку датчик порушує порядок утворення іскри у свічках запалювання. Все це призводить до неправильної роботи двигуна. В обох випадках датчики після діагностики доведеться змінювати.

 

4. Проблеми з проводами, котушками, свічками

Свічки можна відмити, але краще поміняти.

Поклавши руку на серце, з цього варто почати: з перевірки свічок. Якщо машина почала смикатися, їх слід самостійно перевірити. Поява нагару нерідко стає причиною некоректної роботи силової установки. Свічки можна почистити. Але краще змінити. Набагато гірше, якщо проблеми з’являються через дроти та котушки. Тут щось ремонтувати вже марно. І те, й інше лише замінюється. Але головна складність навіть не в цьому. Виявити несправність високовольтного обладнання допоможе лише діагностика у майстра.

 

5. Проблеми з фільтрами

Фільтри треба міняти регулярно.

Врешті, ривки при наборі швидкості можуть викликати проблеми з повітряним та паливним фільтром. Проблеми виникають через забруднення важливих компонентів. Вирішується проблема легко та витончено – заміною проблемного фільтра на новий.

 

Хочеться дізнатися ще більше цікавого? Як щодо того, щоб прочитати про 5 речей, що гроблять підвіску автомобіля раніше терміну

Advertisement
Теги: , ,

Також цікаво

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Fill out this field
Fill out this field
Будь ласка, введіть правильний email.
You need to agree with the terms to proceed

Популярне
Меню