Заміна масла в моторі – проста і зрозуміла процедура. Тим не менш, багато власників автомобілів допускають промахи, через які двигун зношується швидше, ніж повинен. Що це за помилки та як їх уникнути – у цьому огляді.
Помилка №1: зачекаю ще трохи
Головний промах полягає в тому, що водій дивиться лише на кілометраж і не користується щупом. Адже рівень масла залежить не тільки від кількості «пройдених» кілометрів, а й від манери та умов їзди, віку автомобіля та інших факторів.
Любителям поганяти доведеться міняти масло у моторі дещо частіше, ніж тим, хто їздить спокійно.
Порада: перевіряйте рівень масла в двигуні за допомогою щупа. Доливайте масло, як тільки його рівень знизиться, а якщо витрата дуже велика (більше, ніж 0.3-0.5 л на 1000 кілометрів), слід провести глибоку діагностику двигуна, з’ясувати причини масложерства.
Помилка №2: куплю те, що дорожче
Дороге – не означає якісне. Цю просту істину знають далеко не всі. На автомобільному ринку, як і інших сферах, триває боротьба бюджетів. Хто більше вкладає у маркетинг, той отримує кращий відгук від покупців.
Краще вивчити технічні характеристики автомобіля та вимоги виробника до вибору моторного масла, оскільки цей продукт не тільки служить мастилом для деталей, але й захищає їх від перегріву та корозії.
Порада: відключіться від рекламного шуму і вибирайте моторне масло, що підходить саме під ваш автомобіль, тому читайте інструкцію з експлуатації, там вказані всі рекомендації.
Помилка №3: спробую нову присадку
Експериментувати з новими продуктами – чудова ідея, але не коли справа стосується авто. Бажаючи покращити роботу двигуна, ви можете зробити гірше.
Розберемося: навіщо потрібні присадки? Наприклад, для очищення двигуна від нагару та забруднень. А ще для збереження балансу хімічних компонентів у маслі. Саме вони запобігають появі піни, хімічних реакцій, осаду. Якщо ви не впевнені у товарі на 100%, відмовтеся від нього.
Порада: перед тим, як залити нове масло або присадки, проконсультуйтеся з реальним фахівцем.
Помилка № 4: два місяці минуло – настав час міняти масло
Затягувати із заміною масло не можна, але не варто і міняти його занадто часто. У другому випадку ви точно знатимете, що ніякого осаду в моторі немає, але ваші витрати неабияк збільшаться, причому без особливого сенсу. Порада: міняйте масло раз на рік або після того, як проїхали 7-10 тисяч кілометрів. Частіше – немає сенсу.
Помилка № 5: заощаджу на моторному маслі
Ще одна крайність, що призводить до катастрофи – ремонту або заміни двигуна. Так, ми говорили, що дороге – не означає якісне, але й щодо дешевого моторного масла скажемо те саме. Низька ціна обумовлена дешевшими технологіями переробки або навіть тим, що виробник випускає відверто погане масло. Воно швидко вигорятиме, залишаючи на стінках двигуна осад. Результат – підвищена витрата масла та прискорене зношування двигуна.
Порада: вибираючи масло, звертайте увагу на всі характеристики – від ціни до складу. І купуйте продукт, що підходить для вашого авто.
Насамкінець дамо просту рекомендацію – стежте за станом вашого автомобіля і він прослужить вам вірою і правдою довгі роки. А якщо ви не бажаєте їздити на ньому довго, то хоча б наступному власнику він дістанеться у відмінному стані, та й продати його можна буде дорожче.
Хочеться дізнатися ще більше цікавого? Як щодо того, щоб прочитати навіщо працівники на СТО скуповують відпрацьоване автомобільне масло