Лайфхаки
0

5 помилок при мийці, які гроблять улюблений автомобіль

Віддаючи брудний автомобіль на мийку, ми практично завжди впевнені у відносно успішному результаті, проте процес краще контролювати, інакше можуть виникнути неприємні наслідки для кузова та бортової електроніки. Тож на що слід звернути увагу?

 

Миття сильно забруднених автомобілів.

Насамперед, намагайтеся привозити ваш автомобіль на мийку щонайменше раз на тиждень. Теза про те, що шар бруду захищає лакофарбове покриття від піску, солей та абразивних частинок, насправді міф. Чим більше бруду налипне на ваш автомобіль, тим важче його усунути без наслідків для лакофарбового покриття.

Про наслідки носіння на кузові “костюму” з дорожніх реагентів ми взагалі не говоримо. Поїздили асфальтом, залитим хімічною речовиною, ласкаво просимо на мийку! І вже точно, якщо ваше авто серйозно забруднене, уникайте автоматичних мийок. Контакт із щітками пошкодить ЛКП, особливо коли автомобіль сильно забруднений. На звичайних мийках попросіть співробітників ретельніше промити автомобіль перед нанесенням піни. Іноді за цю процедуру логічно навіть доплатити.

 

Не врахували перепад температур.

Пряме сонячне світло – відомий ворог лакофарбового покриття. Однак страшний навіть не сам розігрів кузова, наприклад, на пекучому південному сонці, а різкий перепад температур, коли майже в буквальному сенсі на розпечений кузов виливаються потоки холодної води. Ви можете не помітити наслідків такого загартовування відразу, вони проявляться згодом. Через перепад температур у лаку виникають непомітні мікротріщини. Згодом вони пропускатимуть вологу, а та спровокує корозію.

Щоб захистити кузов від таких неприємних сценаріїв, потратьтеся перед літнім сезоном на додаткове полірування. Щоб уберегти скло автомобіля від мікротріщин, безпосередньо перед миттям у спеку слід поступово охолодити салон за допомогою системи кондиціювання. Як варіант, потрібно переконатися, що на мйиці використовують під час миття машини теплу, а не холодну воду. Аналогічні запобіжні заходи потрібно вжити при мийці автомобілів, що сильно “замерзли”, наприклад, “переночували” на вулиці в сильний мінус взимку.

Втім, на хороших мийках знають: щоб поберегти кузов та скло автомобіля, перед мийкою він повинен вистоятись і погрітися як мінімум п’ять, а краще всі десять хвилин. Але навіть у цьому випадку автомобіль слід обполоснути спочатку холодною водою, і лише потім при необхідності підвищувати градус.

 

Сушили – недосушили

Ще одна типова помилка, що трапляється взимку – неповне висушування численних елементів кузова. На що слід звернути увагу насамперед? Нерідко працівники автомийки обмежуються продуванням стисненим повітрям личинок замків. Однак вам слід простежити, щоб вони також насухо (а не символічно) протерли ущільнювачі дверей і що не менш важливо – лючок і кришку паливного бака. А якщо ні, то в мороз ризикуєте або не потрапити в автомобіль, або не зможете відкрутити примерзлу пробку бензобака на автозаправці.

Простежте також за продуванням елементів зовнішніх дзеркал та протиранням датчиків “парктроніка”. Ось і ще одна порада – після миття автомобіль необхідно “поморозити”: відкрити все, що відкривається, відвести від лобового скла щітки склоочисника та дати машині постояти приблизно п’ять хвилин.

“Попрацюйте” також із замками дверей, капота, кришки багажника та лючка бензобака, переконавшись, що механізми та приводи не примерзли. Якщо ж ви ставите машину на паркінг відразу після миття, постарайтеся також “просушити” гальмівні колодки, здійснивши серію розгонів та гальмування. Після здійснення цієї процедури ймовірність примерзання колодок до дисків, барабанів буде мінімальна.

 

Обережніше з підкапотним простором

Бажання бачити чистий підкапотний простір можна пояснити і навіть похвально. Ось тільки якщо ви довіряєте процедуру миття цієї області професіоналам або ж беретеся за миття на станції самообслуговування, все ж таки уточніть, чи не застосовується мийка високого тиску. Сучасні машини насичені різними датчиками та іншою електронікою.

Крім того, вода під високим тиском легко проникає в отвори блоків керування. Порвана проводка, пошкоджені радіатори або навіть збита фарба – ось лише деякі неприємності, які можуть вас підстерігати при неправильному використанні миючих пристроїв.

 

Близький контакт із водою

Подивіться за роботою працівників автомийки і в більшості випадків ви побачите, що вони підносять “сопло” “керхера” надто близько до кузова. Воно й зрозуміло – так ефективніше збивається бруд, особливо у районі арок.

Тим часом тиск потоку води може становити 140 бар, а це серйозне випробування для лакофарбового покриття. Поверхневий захисний шар вібрує, і фарба покривається мікротріщинами, які за кілька років мутніють.

Якщо ж ваша машина не нова і на кузові є осередки корозії, тоді обстріл кузова з “керхера” вдвічі небезпечніший – так можна відколоти від машини потрібні металеві шматочки. Також при необережному зверненні працівник автомийки або, що найімовірніше, ви самі можете пошкодити декоративні пластикові накладки. За будь-якого розкладу рекомендується тримати пістолет не ближче, ніж за 25 см від кузова, і не змивати бруд під кутом 90 градусів.

 

Хочеться дізнатися ще більше цікавого? Як щодо того, щоб прочитати як помити двигун авто в домашніх умовах

Advertisement
Теги: , ,

Також цікаво

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Fill out this field
Fill out this field
Будь ласка, введіть правильний email.
You need to agree with the terms to proceed

Популярне
Меню