Лайфхаки
0

5 міфів про свічки запалювання, які дуже дорого коштують водіям

Багато світових виробників свічок запалювання зі шкіри лізуть, щоб підняти продажі. А для цього треба переконати потенційного клієнта, що їхній товар — найінноваційніший. Про те, чому не варто вірити рекламі, а заразом і різним гаражним «експертам», розповідаємо в цій статті.

Свічки запалювання влаштовані дуже просто, тому придумати щось кардинально нове неможливо. Але заради заробітку – треба. Ось інженери та маркетологи викручуються, як можуть.

Наприклад, у продажу зараз є моделі з двома та більше електродами. За словами виробника, вони підвищують потужність двигуна, оскільки ефективніше займають паливо-повітряну суміш. Насправді іскра б’є лише в один електрод. Інші роблять для більшої довговічності розхідника. Тож віддача двигуна через це не зростає.

У деяких виробів на бічних або центральних електродах розташовані спеціальні прорізи. Багато «бувалих» водіїв впевнені, що таке рішення збільшує число іскор. Насправді це зроблено, як і в першому випадку, лише збільшення ресурсу.

А ще в автомагазинах можна зустріти екземпляри із конусним резонатором навколо основного електрода. Продавці запевняють, що так формується смолоскипний ефект, за рахунок чого знижується витрата палива. Насправді ж процес займання йде як спалах і свічка не може її кудись направити. Тож це просто привід «запудрити» мізки водію.

Останнім часом стали зустрічатися моделі, що мають виводи з напайками з дорогих металів на зразок вольфраму, іридію або паладію. Багато хто вірить, що після їх встановлення автомобіль «літатиме». Насправді нічого подібного не станеться. Іскра в таких запчастинах дійсно має велику стабільність, але на крутний момент це ніяк не впливає. Єдиний плюс – збільшений термін служби.

Зрештою, існують і плазмові деталі, за які просять великі гроші. Тут зауважимо, що будь-яка свічка є свого роду плазмовим генератором, оскільки іскровий розряд — це холодна плазма в чистому вигляді. Тому абсолютно будь-який такий розхідник можна назвати плазмовим. І в даному випадку “плазма” –  це не більше ніж маркетинг. Порожній, але жорстокий до гаманця водія.

Тож не варто вірити гаражним казкам та рекламі. Переплачувати за уявні нові технології немає сенсу. Простіше і дешевше поставити звичайні запчастини та змінювати їх у міру потреби.

 

Хочеться дізнатися ще більше цікавого? Як щодо того, щоб прочитати про дієвий спосіб, який дозволить «омолодити» старі свічки

Advertisement

Також цікаво

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Fill out this field
Fill out this field
Будь ласка, введіть правильний email.
You need to agree with the terms to proceed

Популярне
Меню