Проблема із погіршенням функціонування двірників знайома багатьом автовласникам. Згодом притискна сила щіток двірників слабшає, що призводить до того, що вони просто не справляються зі своїм завданням. У результаті лобове скло залишається брудним. При русі на його поверхні утворюються смуги, які ускладнюють видимість.
Плюс до цього щітки під час роботи, торкаючись скла, видають неприємний скрип. Усунути цю проблему не допоможе навіть заміна деталей в системі, що очищає. Справа в тому, що в цьому процесі основною рушійною силою виступають притискні пружини, а не самі щітки. Коли вони слабшають, щітки перестають виконувати свою функцію.
Безумовно, час впливає на те, що пружини слабшають, але є й інші фактори. Є водії, котрі зимою дворники піднімають над склом. Робиться це для того, щоб гумові елементи не примерзли до поверхні стекла. У цьому пружини повністю розтягуються, але це не дуже правильно. Плюс до всього багато залежить безпосередньо від конструкції двірників.
Повернути двірникам функціональність можна швидко, економно та самостійно. Необхідно замінити пружину, яку знайти у продажу можна не на всі двірники, на жаль. Найчастіше потрібно просто придбати нову конструкцію, що досить дорого. При покупці пружини окремо теж доведеться попрацювати. Міняти її не так вже й легко на практиці. Плюс до цього знадобляться спеціальні інструменти, які є не у всіх.
Тому можна спробувати використовувати простіший спосіб, при якому не потрібні ні нові пружини, ні конструкції, ні спеціальні інструменти. Потрібна звичайна кухонна вага для розрахунку сили притиску. Точна таблиця розрахунку є в інтернеті. Але при терміновій корекції можна обійтися і без цього.
Слід повідки підняти, а якщо потрібно, то й щітки зняти. Таким чином відкривається доступ до самої пружини. Використовуючи стяжку або дріт, необхідно скріпити кілька пружинних кілець одне з одним. Оскільки натяг її зміниться, то й сила притиску побільшає. Залишиться тільки все привести до початкового вигляду та перевірити роботу двірників.
Хочеться дізнатися ще більше цікавого? Як щодо того, щоб прочитати нехитрий спосіб, як визначити, чи «проживе» ще акумулятор