Кожен автомобіліст повинен час від часу відвідувати сервіс з метою перевірки свого транспортного засобу, усунення несправностей і поломок. Якщо цього не робити, то рано чи пізно машина зламається в невідповідний момент. На жаль, не всі автосервіси можуть похвалитися кришталево чистими співробітниками та керівниками. Іноді водії натикаються на різноманітні шахрайські схеми.
Які методи обману практикуються в сервісах найчастіше?
Навмисне псування. Найрідкісніший, але при цьому і найнеприємніший спосіб обману чесного автомобіліста в майстерні. Як не складно здогадатися, дана методика обману зводиться до того, що горе-майстер самостійно виводить з ладу який-небудь агрегат або вузол, після чого здійснюється його ремонт за гроші.
Підставна діагностика. Дуже поширений спосіб витягування грошей із автомобілістів. При цьому шахрайська схема хоч і витягує гроші з кишені водія, на відміну від описаної вище, безпечна для транспортного засобу. Суть у тому, що автомобіліста переконують провести та сплатити повну діагностику машини, виявивши якусь конкретну поломку. Стукає підвіска? Знаєте, а проблема може бути й у багажнику! І все в цьому роді.
Непотрібні запчастини. Дуже поширений спосіб обману, хоча іноді стверджуючи подібне майстри зовсім і не брешуть. Суть у тому, що автомобіліста під час ремонту, замість заміни конкретних комплектуючих, переконують у необхідності заміни цілих вузлів. Важливо наголосити – іноді робити це справді доводиться. Якщо є сумніви, краще проконсультуватись у іншого майстра.
Аналогічні запчастини. «Точно такі самі, тільки інші!». Сенс цієї шахрайської схеми в тому, що працівники автосервісу ставлять в автомобіль замість обіцяних комплектуючих конкретної марки куди дешевші, а значить і менш надійні аналоги. Чи треба говорити, що незважаючи на заміну, доведеться заплатити як за «фірмові»?
Вигадані несправності. Досить поширений спосіб обману. Як тільки в автосервісі розуміють, що водій повний профан, то деякі не надто сумлінні майстри можуть спробувати витягнути з автомобіліста гривню-другу за рахунок ремонту неполадок, яких насправді й близько не було.
Як себе захистити від обдурювання?
Для того, щоб захистити себе від шахрайських схем в автосервісах, необхідно користуватися лише послугами перевірених людей. Перед відправкою до майстерні буде не зайвим дізнатися відгуки про неї, у тому числі у своїх друзів та родичів. Хорошим засобом захисту залишається можливість поспостерігати за процесом ремонту особисто, перебуваючи поруч із майстрами або перебуваючи в клієнтській зоні і спостерігаючи через вікно або з екрана камери. При виявленні будь-яких капітальних чи сумнівних несправностей, буде не зайвим проконсультуватися у майстрів з іншого сервісу.
Хочеться дізнатися ще більше цікавого? Як щодо того, щоб прочитати чим платинові та іридієві свічки відрізняються від звичайних, і чи є в них сенс