У мережі шириться багато суперечок щодо того, чи варто заправляти автомобіль на АЗС повністю або краще заправляти поступово. Деякі говорять, що немає різниці. Інші заперечують, стверджуючи, що завжди повний бак палива розвантажить від багатьох проблем.
Перевагою повного бака є можливість довшої подорожі, а також значне зниження ризику попадання великої кількості повітря у паливний насос. Це зменшить його зношування і уникне проблем з подачею палива. Проте, існують і недоліки.
Перед довгою поїздкою багато водіїв намагаються буквально заповнити бак паливом. Якщо автомобіль старий, наприклад, типу “Жигулі, то при погано закрученій кришці бензин може пролитися через край. Потенційно це може призвести навіть до пожежі.
Якщо розглядати сучасні “залізні коні”, то вони мають дуже складну систему вентиляції бака. Повне заповнення до країв може порушити роботу цієї конструкції. Паливо потрапить до вентиляційної трубки, а звідти безпосередньо до адсорбера. Розливаючись, воно заб’є всю систему вугіллям, яке знаходиться всередині механізму. Парам немає куди втікати. В результаті на приладовій панелі загориться “Check Engine”, зникне потужність з низів, а також збільшиться витрата палива.
Також є ризик витікання палива через дренажі. Його дуже важко помітити, оскільки трубки надійно приховані від очей під заднім крилом. Наслідки такого витікання також нещасливі: паливо потрапляє на різні гумові деталі (а воно їм агресивне), проводку або гальмівну систему.
Отже, набагато безпечніше (і вигідніше) робити частіші зупинки на АЗС і купувати, наприклад, по 10 літрів палива А-95. Це має сенс, наприклад, коли ви опинилися у місці, де немає відомих заправок. Там можна потрапити на якісь низькі якості палива, і тоді можуть виникнути проблеми з двигуном. Паливний насос заб’ється брудом, і автомобіль заглохне на середині дороги. Низький рівень палива у баку дозволить легко його спустити або видалити, розбираючи заднє сидіння та паливний насос. Зазвичай останній залишається “живим”. Потрібно лише протерти сітку.
Те саме можна зробити, якщо на заправці продають тільки А-92. Турбований мотор “годувати” таким не варто, адже з’явиться детонація. Але якщо немає виходу, то треба заправляти тим, що пропонують. 10 літрів вистачить приблизно на 100 км подорожі. На цій відстані точно зустрінеться заправка з паливом А-95 або вище. Тоді можна заправити автомобіль з запасом.
Хочеться дізнатися ще більше цікавого? Як щодо того, щоб прочитати чому не слід дозволяти співробітнику АЗС заправляти автомобіль
➡Підпишись на нас в – Google НОВИНИ, щоб отримувати більше цікавих новин про авто!