Лайфхаки
0

5 простих порад, які допоможуть визначити “угроблений” двигун

Коли обираєш автомобіль, не варто нехтувати послугами спеціалістів, які професійно перевірять машину та поставлять діагноз тим чи іншим вузлам і комплектувальним. Однак, перш ніж тягнути машину на станцію, буде не зайвим перевірити “ластівку” самостійно. Наприклад, визначити заїжджений двигун можна своїми силами, навіть не маючи спеціальної освіти, навичок або серйозного досвіду. Можливо, справи в автомобіля будуть настільки кепські, що й по допомогу до фахівців уже можна буде не звертатися…

 

1. Уважно слухаємо

Слухаємо шуми.

Будь-який стукіт, гуркіт, скрегіт і тріск з боку двигуна – це привід для побоювань. Якщо одразу після пуску чути якісь дивні стуки, то найімовірніше в автомобіля є проблеми з роботою гідрокомпенсаторів. Крім того, сильні стуки можуть вказувати на знос поршнів. Гуркіт і дрижання після пуску – проблеми найімовірніше з приводом ГРМ. Якщо чути якісь незрозумілі звуки під час спроби збільшити оберти, то у двигуна найімовірніше проблеми з шатунними вкладишами. Чути шипіння? Тоді висока ймовірність наявності проблем із впускним трактом.

 

2. Заглядаємо всередину

Заглядаємо всередину через клапанну кришку.

Зупиняємо двигун і заглядаємо в порожнину головки блока циліндрів через отвір клапанної кришки. В ідеальному варіанті колір поверхонь має бути світлим. Чим він темніший – тим гірше. І в жодному разі не повинно бути видно чорних згустків – це дуже погана ознака. У старих двигунів поверхня, що оглядається, може бути коричневого кольору, проте густих відкладень на ній бути не повинно. Під час огляду блоку циліндрів буде не зайвим використати ліхтарик. Обов’язково зверніть увагу на пробку маслозаливної горловини: на ній не повинно бути крапель рідини і рясних чорних відкладень. Під час перевірки в зимовий час допускається наявність конденсату вологи або біло-жовтої емульсії.

 

3. Тягнемо за щуп

Перевіряємо стан мастила.

Під час перевірки стану двигуна обов’язково витягніть і проверніть масляний щуп. Рівень мастила повинен наближатися до верхньої позначки. Також зверніть увагу на колір мастильного матеріалу на щупі. Він ні в якому разі не повинен бути занадто чорним. Підозри має викликати і занадто “чисте” мастило. У цьому випадку є ймовірність, що продавець хоче представити автомобіль у кращому світлі (ніж він є насправді) і поміняв масло буквально напередодні огляду. Якщо на щупі є частинки сажі або чорні відкладення – це дуже погана ознака. Також з отвору для щупа в жодному разі не повинні виходити у великій кількості картерні гази після запуску двигуна.

 

4. Візуальний огляд

Підтікань не повинно бути.

Зазирнути всередину двигуна хоча б і через клапанний отвір корисно, але не варто забувати (нехтувати) про візуальний огляд силової установки. Насамперед на двигуні не має бути великої кількості підтікань мастила й антифризу. Також не зайвим буде звернути увагу на стан справ з підтіканнями на системі охолодження. На непрогрітому моторі обов’язково перевірте розширювальний бачок, у ньому в жодному разі не повинно бути моторного мастила! Присутність останнього – це вже достатній привід для відмови від покупки.

 

5. Чим це пахне?

Дивимося на дим.

Ні, спеціально нюхати нічого точно не варто. Особливо якщо йдеться про вихлопні гази автомобіля. Однак, подивитися на колір диму, що виривається з вихлопної труби, потрібно обов’язково. Занадто чорний або навпаки білий дим із труби – це ознака наявності серйозних проблем у двигуні. Синюватий дим вказує на наявність підвищеного споживання мастила.

 

Хочеться дізнатися ще більше цікавого? Як щодо того, щоб прочитати у яких прихованих місцях автомобіля наприкінці зими може з’явитися іржа

Advertisement

Також цікаво

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Fill out this field
Fill out this field
Будь ласка, введіть правильний email.
You need to agree with the terms to proceed

Популярне
Меню