Лайфхаки
0

5 машин із коробками передач, які обов’язково потрібно прогрівати навіть улітку

Досвідчені автолюбителі знають, що двигун перед поїздкою потрібно прогрівати. Те саме треба робити і з коробкою передач. Причому на деяких моделях ця операція життєво необхідна навіть влітку, щоб трансмісія служила вірою і правдою довгі роки.

Коротко нагадаємо, що “автомат” або варіатор не можна прогріти, поки транспортний засіб стоїть – це роблять у русі, на невеликій швидкості. Достатньо проїхати близько п’яти-десяти хвилин, і тоді масло рівномірно розподілиться по всій системі: воно досягне штатних температур і після цього буде здатне ефективно виконувати свої функції. А якщо ігнорувати такі рухи, то навіть навесні можна отримати підвищений знос деталей.

Наприклад, у Range Rover Sport першого покоління шестиступінчастий “автомат” виробництва ZF конструктивно виявився дуже ніжним, тому за ним треба пильно стежити. Часті пробуксовки фрикціонів у заторах призводять до швидкої деградації мастила. Підсумок – знос гідротрансформатора, втулок масляного насоса, соленоїдів, та й самого гідроблока. А ще електроніка вкрай чутлива до температури мастила, тож “розігрів” трансмісії обов’язковий навіть у теплу пору року.

До тих самих ризиків схильна трансмісія BMW X5 в кузові E70 (друге покоління) – у цього кросовера така сама коробка передач. Хоча там ситуація ще гірша: крім іншого, можливі й протікання з піддону картера.

Не будемо забувати і про те, що мастило охолоджує дорогий агрегат. І це ще один привід якнайшвидше довести його до робочого стану. Адже в деяких конструкціях блок мехатроніка знаходиться всередині коробки і досить швидко “підсмажується” – зазвичай це призводить до поштовхів під час перемикань. Подібним славиться, зокрема, “четвертий” Land Rover Discovery.

Стежити потрібно і за машинами з варіаторами, адже при виробництві CVT застосовують безліч матеріалів: сталь, алюміній, гуму, пластик. І у всіх свої оптимальні температурні діапазони. “Струс” необхідний і робочій рідині: якщо в неї низька в’язкість, то зростає навантаження на привід насоса, і він нагнітає зайвий тиск у системі. Так можна призвести до заміни гумових ущільнювачів і клапанів гідроблока.

Якщо говорити про конкретні моделі, то тут у зоні ризику Nissan X-Trail другого покоління і Mitsubishi Outlander. А взагалі порада уважніше ставитися до трансмісій актуальна абсолютно для всіх автовласників, які бажають, щоб їхні авто прослужили якомога довше.

Хочеться дізнатися ще більше цікавого? Як щодо того, щоб прочитати що буде з автоматичною коробкою передач, якщо увімкнути “задню” на повному ходу

Advertisement

Також цікаво

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Fill out this field
Fill out this field
Будь ласка, введіть правильний email.
You need to agree with the terms to proceed

Популярне
Меню