Лайфхаки
0

Жорсткий обман: яким показанням на приладовій панелі авто не можна вірити

Бортові показники в автомобілях покликані допомагати водіям, але тільки теоретично. У всякому разі, параметри низки органів управління не просто спотворюють реальні характеристики, але часто відверто обманюють автовласників.

Найпоширеніший вид обдурювання автомобілістів полягає в некоректних даних про витрату палива. Наразі у світі практично не існує машин, які поїдають “пальне” згідно із заявленими паспортними характеристиками. Різниця часом досягає кількох літрів на кожні 100 кілометрів шляху.

Щоправда, на своє виправдання чимало автовиробників звинувачують у надмірному апетиті транспортних засобів самих водіїв. Нібито останні дотримуються агресивної манери їзди, різких перемикань і частих перегазовок. А ще, на їхню думку, підвищена витрата зумовлена використанням неякісного бензину, перманентним рухом у заторах і різкими перепадами температур.

Безумовно, всі ці фактори позначаються на рівні споживання пального, але сильно розходитися із заявленими показниками все одно не можуть. Через що, зокрема, кілька років тому сталося кілька великих скандалів, у які потрапили чимало провідних автовиробників планети.

Не варто розраховувати і на правдивість показників спідометра, які постійно “брешуть”. Скажімо більше: що швидше ви рухаєтеся, то сильніше “дурить” вимірювач швидкості. Наприклад, під час їзди під 100 км/год спідометр завищує параметри приблизно на 5%, а при швидкості вище 130 км/год – на всі 7-8%.

Факт залишається фактом: похибка вимірювань приладу надмірно висока. Звісно, він демонструє дані, не орієнтуючись на тип шини, стан дорожнього покриття, вітер та інші зовнішні чинники, що впливають на швидкість авто. Тому розбіжності в даних часто обертаються для водіїв горезвісними “листами щастя”.

Хвалена система Start-Stop теж не без гріха. Мало того, що вона дратує нервовим циклом роботи і часом не дає можливості різко зірватися з місця, так ще й не економить паливо. Але ж автоконцерни “втирають” нам, що розумна функція покликана скорочувати споживання “пального”. Насправді реально зберегти кровно зароблені вийде лише за умови регулярно витриманого інтервалу після зупинки двигуна не менше 10 секунд. А в тих самих заторах система вмикається і вимикається чи не щосекунди, доводячи свою марність.

Ба більше: “Старт-Стоп” завдає шкоди здоров’ю водія та пасажирів! Під час роботи мотора виникають певні ризики отримати отруєння моноокисом вуглецю, яким насичені вихлопні гази. Не дарма ж деякий час тому світові автогіганти масово отримали по шапці після численних позовів з боку споживачів.

 

Хочеться дізнатися ще більше цікавого? Як щодо того, щоб прочитати як заощадити на мастилі і не угробити двигун?

Advertisement

Також цікаво

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Fill out this field
Fill out this field
Будь ласка, введіть правильний email.
You need to agree with the terms to proceed

Популярне
Меню