Нарешті зима минає, а значить – саме час задуматися про перевзування свого “залізного коня”. Однак не варто цілком і повністю довіряти цю процедуру співробітникам шиномонтажних майстерень. Мало того, що вас можуть обдурити, виключивши з переліку робіт життєво необхідні процедури, але ще й добряче нашкодити.
Про те, що і як слід робити шиномонтажникам, будь-який з досвідчених водіїв знає напам’ять. Але от про те, які речі категорично протипоказані під час заміни шин, відомо далеко не кожному. Розповідаємо, чого настійно слід уникати під час весняної зміни коліс.

Багато фахівців або ті, хто такими себе називають, використовують для монтажу шин мильний розчин. Так, дешево, але аж ніяк не сердито. Річ у тім, що під час роботи з милом легко пошкодити бортове кільце шини, і вона не щільно сяде на колісний диск. У гіршому випадку – може навіть деформуватися силовий каркас. Тому треба стежити за тим, що використовують майстри. Єдино правильний “інструмент” – спеціальна монтажна паста.

У жодному разі не можна застосовувати під час балансування самоклейні тягарці, які мало того, що швидко відлітають (і це принципово позначається на керованості), так ще й провокують появу корозії. Крім того, не варто вішати тягарці, що були у вжитку, що також робить процедуру марною, змушуючи водія знову їхати на шиномонтаж. Скажемо більше: ослаблені кріпильні скоби можуть запросто відправити тягарчик, що відвалився, прямо в механізми гальмівної системи. Тому експериментувати з подібними речами безумовно не варто.

Категорично не можна обмежуватися гайковертом при встановленні колісного диска в посадочні місця. Так, інструмент зручний і швидкий, але для того, щоб болт правильно увійшов у різьблення, для початку потрібно вкрутити його вручну. Як, власне, і ручками перевірити необхідний рівень затяжки після того, як колесо опиниться на землі. А ще пневматичний гайковерт нерідко зриває головки так званих секреток, тому зловживати його можливостями вкрай протипоказано.

Крім того, не слід нехтувати мийкою шин і колісних дисків. Протектор шини потрібно ретельно очистити, щоб не порушувати його прямі властивості, що відповідають за комфорт і безпеку. А диск і зовсім потрібно мити з усіх боків, включно з внутрішнім. Адже балансування може виявитися безрезультатним, якщо колесо брудне. Причиною тому – неточність у розподілі того самого, такого потрібного для оптимальної експлуатації вагового балансу.

Врешті, не можна перекачувати шини повітрям, бо зменшується площа зчеплення шини з дорожнім покриттям, а в низці випадків погіршується і керованість, особливо під час їзди на високих швидкостях. До того ж, перекачування змушує колеса неприємно жорстко реагувати на вади українських доріг, доволі швидко приводячи в непридатність не тільки диски і шини, а й підвіску автомобіля.

Хочеться дізнатися ще більше цікавого? Як щодо того, щоб прочитати як із весняним потеплінням водії по дурості гроблять автокондиціонер