Лайфхаки
0

Як водії тупістю доводять двигуни своїх машин до «масложерства»

Зрозуміло, що двигун будь-якого автомобіля з часом зношується, але далеко не кожен з них згодом починає непристойно поглинати масло. А якщо вже і «жере» мастило, то найчастіше «завдяки» своєму господареві. Який, до речі, легко провокує на “масложор” і відносно новий мотор. І ось, власне, чому.

Допустимий рівень «поїдання» моторного масла двигуном становить 5—10 грамів на 100 л бензину. Якщо ж двигун вже «старший», то допустима норма розширюється від 25 до 100 г мастила. Це якщо говорити про атмосферники. Турбовані агрегати споживають білше. Втім, до 80 грамів мастила на сотню літрів витраченого палива — явище цілком допустиме.

Набагато гірше, коли на кожну тисячу пройдених кілометрів доводиться доливати в двигун щонайменше 1 літр масла. Чим, до речі, часто грішать автомобілі німецьких марок, включаючи преміальні. Але якщо машині і цього недостатньо, то час відвідати сервісний центр, а ще краще – позбутися автомобіля, який спустошує сімейний бюджет.

І все-таки: чому навіть сучасні авто досить часто страждають на «масложерство»? Як ми вже говорили, нерідко у подібному явищі винен сам автовласник. Розглянемо кілька причин. І перша з них криється у сумнівному маслі, яке частенько ллють наші водії в машини з метою заощадити. Мовляв, навіщо переплачувати за оригінал, якщо дешевша, але аналогічна за показниками рідина теж непогано заходить. Так все вірно. Але до певного часу.

Пакети присадок у різних виробників відрізняються один від одного, відрізняються і технічні показники двигунів. Скажімо, якщо в стару іномарку після 100 000 км пробігу народ намагається заливати більш в’язке масло, щоб продовжити ресурс двигуна, то в ряду сучасних ТЗ навіть із заводу агрегати спочатку підгодовані цими малов’язкими мастильними матеріалами. Як правило, йдеться про турбовані двигуни високої потужності. Наприклад, у автомобілях Jaguar, Land Rover, Volvo. Іншими словами, заливаючи щось інше, двигун може мати непередбачувані наслідки. У тому числі – пов’язані з надмірною витратою масла.

Їзда по бездоріжжю і в складних кліматичних умовах, коли двигун зазнає підвищених механічних навантажень, теж може викликати підвищену витрату масла. Частий перегрів, оберти в червоній зоні, буксування та перманентний кікдаун — все це швидко призведе до того, що доведеться зупинятися для доливання моторного масла чи не на кожній АЗС.

Та що там: навіть динамічна їзда з причепом легко відгукнеться водієві «масложором». Все, як кажуть, треба робити з розумом. Не варто демонструвати оточуючим свої доморощені навички гонщика, а на завантаженому автомобілі — тим більше. Вийде собі дорожче!

За бажання зберегти і двигун, і гроші, слід дотримуватися рекомендацій автовиробників, які вказують допуски та інші технічні вимоги до моторного масла, включаючи норму його витрати. А при відхиленні цих параметрів, краще негайно відправити «залізного коня» на діагностику.

Хочеться дізнатися ще більше цікавого? Як щодо того, щоб прочитати чому мотор раптом починає сильно потіти маслом

Advertisement

Також цікаво

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Fill out this field
Fill out this field
Будь ласка, введіть правильний email.
You need to agree with the terms to proceed

Популярне
Меню