Лайфхаки
0

В якій частині двигуна досвідчені автовласники обов’язково встановлюють магніт

Будь-який автомобіліст хоче, щоб силовий агрегат машини працював, не вимагаючи ремонту якомога довше. Ми знайшли найпростіший та найефективніший лайфхак на цю тему, який можна застосувати практично на будь-якому транспортному засобі з двигуном внутрішнього згоряння.

Яким би чудовим не було масло, залите в двигун, повністю виключити знос частин, які труться в процесі роботи, воно не в змозі. Що відбувається з будь-яким двигуном у процесі його експлуатації? Потрохи стираються і частини циліндро-поршневої групи, і вкладиші шатунів з колінвалом – у відповідних місцях.

Цей процес означає поступове, мікрошар за мікрошаром, перетворення частин мотора на металеву стружку. Якщо цей залізний «пісочок» накопичуватиметься в моторному маслі, що циркулює по двигуну, він виконуватиме роль абразиву. Який, потрапляючи в ті місця тертя між деталями двигуна, буде посилювати їхній знос. Щоб відловлювати цей та інші типи забруднень, придумано масляний фільтр.

І найчастіше цей елемент системи змащення працює без нарікань. Однак дорогі якісні фільтри іноді підробляють. Крім того, в умовах подорожчання всього і вся для обслуговування автомобілів багато водіїв економлять і купують масляні фільтри неперевірених, але недорогих брендів. В обох випадках велика ймовірність, що фільтр не справлятиметься зі своїми завданнями і металеві продукти зношування залишатимуться в маслі і робитимуть свою чорну справу прискореного руйнування двигуна.

Але є простий спосіб підстрахуватись від такого розвитку подій. Він заснований на тому, що блок циліндрів, поршневі кільця, вкладиші колінвала та інші частини мотора, які активно труться, роблять із сплавів заліза. Тобто з металу, що має магнітні властивості. Отже, і мікростружка, що утворюється в процесі роботи двигуна, теж магнітиться.

Саме на цьому можна зіграти, оснастивши мотор магнітом, який би притягував продукти зносу. При цьому зовсім не обов’язково ламати голову, намагаючись якось впровадити магніт усередину двигуна. Достатньо буде того, що він виявиться зовні блоку циліндрів, але в безпосередній близькості від масла, яке має очищати двигун від цих металевих продуктів зносу.

Існують два найбільш робочі варіанти установки магніту з цією метою. У першому випадку ми прилаштовуємо його до масляного фільтра. Це ідеальне розташування, оскільки гарантує, що вся стружка залишиться там, де їй і належить збиратися. Другий варіант – розміщуємо магніт на піддоні картера мотора. Дуже добре, якщо там є захист двигуна — він розширює можливості кріплення нашого девайсу. При цьому стружка випадатиме на дно картера і залишатиметься там до моменту зміни мастила. Єдине, що потрібно пам’ятати, так це про те, що перед цією процедурою магніт треба від картера видалити. Щоб він не перешкоджав зливу металевих продуктів зносу разом із «відпрацюванням».

 

Хочеться дізнатися ще більше цікавого? Як щодо того, щоб прочитати скільки бруду залишається в моторі машини після зливу старого масла

Advertisement

Також цікаво

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Fill out this field
Fill out this field
Будь ласка, введіть правильний email.
You need to agree with the terms to proceed

Популярне
Меню