Переважна більшість водіїв не згадує про шини свого авто у проміжках між сезонними змінами шин. Хіба що у разі проколу. І ось тут цілком можна зіткнутися з дуже неприємним сюрпризом, який виникає через відсутність належної уваги до коліс свого автомобіля. Пояснюємо, чому так відбувається і як уникнути проблем.
![](https://autostrike.com.ua/wp-content/uploads/2023/01/2-9.jpg)
Цілком поширена ситуація: ви виходите вранці до машини, а в неї спущене колесо. Або кілька коліс, якщо ви ввечері припаркувалися настільки по-хамськи, що якийсь місцевий «Робін Гуд» вирішив таким чином натякнути вам про неправильну парковку. Хоч би що там було, але для подібних випадків ви возите в багажнику насос. Щоб, наприклад, підкачати колемо, яке «зловило» цвях, і постаратися дотягнути до найближчого шиномонтажу, поки повітря потихеньку виходить з пробоїни. Адже найчастіше зовсім не хочеться самотужки встановлювати запасне колесо.
![](https://autostrike.com.ua/wp-content/uploads/2023/01/1-10.jpg)
Але якщо ви довго не звертали увагу на колеса свого авто – накачані, та й добре – колеса в нормі й підкачувати не треба. Але бувають і такі ситуації, коли вам потрібно підкачати колесо і ви робите все як завжди: надягаєте наконечник шланга насоса на вентиль колеса, і качаєте. Але замість нормального накачування стрілка манометра приладу летить майже за межі шкали, показуючи якийсь неймовірно високий тиск. Нові спроби дають такий самий результат: повітря в шину йти не хоче. Якщо ви катаєтесь на машині з колесами без захисних ковпачків на повітряних вентилях, то причина того, що відбувається – банальна. Туди набився дорожній бруд і позбавив рухливості клапан вентиля, який інакше ще називають ніпелем.
![](https://autostrike.com.ua/wp-content/uploads/2023/01/4-8.jpg)
Ця маленька деталь відповідає за те, щоб пропускати повітря всередину шини і не випускати його назовні. Типовий «зворотний клапан», якщо говорити суворо технічно. Ну а коли наш ніпель чистий, але все одно не працює (накачати колесо не виходить), цілком імовірно, що він втратив рухливість від довгої бездіяльності. “Вилікувати” клапан не реально. Зазвичай його змінюють на новий. Якщо, звісно, у вас є новий ніпель є під рукою для заміни і відповідний інструмент для його викручування-вкручування.
![](https://autostrike.com.ua/wp-content/uploads/2023/01/6-3.jpg)
Коротше кажучи, підкачування колеса, яке спустило, з непрацюючим повітряним клапаном перетворюється на цілу ремонтну операцію. І ось якраз щоб не опинятися у подібній ситуації досвідчений водії, навіть коли з колесами все гаразд, періодично змушують їхні ніпелі працювати. Автомобіліст бере насос і трошки спускає, а потім знову накачує шину до нормального тиску. Лайфхак простий, але мало хто з власників авто його практикує. А даремно.
Хочеться дізнатися ще більше цікавого? Як щодо того, щоб прочитати які помилки допускають автомобілісти при перевірці тиску в колесах