Лайфхаки
0

Як підготувати дизельний двигун до зими, щоб не заглохнути в невідповідний момент

Зимовий період дуже складний для будь-якого автомобіля, особливо якщо він з дизельним двигуном. Такий мотор може завдати чимало клопоту. Щоб машина без проблем від’їздила взимку, потрібно, щоб власник заздалегідь потурбувався про підготовку її двигуна до холодів. У цьому допоможуть поради, які представлені в сьогоднішньому огляді.

 

1. Підготовка акумулятора

Щоб підготувати акумулятор до зими, потрібно в першу чергу підзарядити його

Підготовка дизельної машини до зими починається з ревізії акумулятора, адже саме від стану залежить пуск двигуна. Щоб підготувати акумулятор до зими, потрібно в першу чергу підзарядити її. Якщо батарея обслуговується, необхідно перевірити кількість електроліту та долити при необхідності дистильовану воду. Також варто перевірити дроти, почистити клеми від іржі та змастити їх. Якщо акумулятор старше 3-4 років і не здатний тримати заряд, бажано його замінити.

 

2. Паливо

Для зими потрібно використовувати спеціальне «зимове» дизпаливо.

Для дизельного двигуна дуже важлива якість палива. Взимку «солярка» через високий вміст парафінових домішок стає густішою, забиваючи паливний фільтр. Відповідно, після цього двигун уже не завести. Тому для зими потрібно використовувати спеціальне «зимове» дизпаливо, яке має у своєму складі набагато менше парафінових домішок, і нижчу температуру замерзання. Також існують спеціальні присадки-антигелі, які не дають «солярці» загуснути.

 

3. Моторне масло

Для зимової експлуатації потрібно, щоб масло мало відповідні характеристики в'язкості.

При зниженні температури моторне масло починає ставати більш в’язким. Через це погіршується змащення деталей двигуна. Для зимової експлуатації потрібно, щоб масло мало відповідні характеристики в’язкості. Для зими в помірних широтах підійде масло з маркуванням 10W-30, якщо температура «за бортом» буде знижуватися нижче -30 С, то краще залити масло 5W-30.

 

4. Компресія у циліндрах

При недостатній компресії двигун може не завестися взимку.

Через знос циліндропоршневої групи на старих двигунах падає компресія. При недостатніх значеннях компресії двигун узимку може не завестися. Тому перед початком холодів варто провести ревізію двигуна, перевіривши компресію, і здійснити необхідний ремонт.

 

5. Перевірка фільтрів та паливної апаратури

Згодом сміття і присадки, що знаходяться в паливі, забивають фільтри, погіршуючи їх пропускну здатність.

Як правило, на дизелях встановлюються фільтри тонкого та грубого очищення. Згодом сміття і присадки, що знаходяться в паливі, забивають фільтри, погіршуючи їхню пропускну здатність. Перед морозами обов’язково потрібно перевірити стан обох фільтрів та замінити їх за потреби. Також бажано перевірити стан паливної апаратури та провести її регулювання.

 

Хочеться дізнатися ще більше цікавого? Як щодо того, щоб прочитати що потрібно зробити з двірниками, щоб вони чистили скло і нічого не лишали

Advertisement
Теги: , , ,

Також цікаво

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Fill out this field
Fill out this field
Будь ласка, введіть правильний email.
You need to agree with the terms to proceed

Популярне
Меню