Лайфхаки
0

Які помилки допускають автомобілісти при перевірці тиску в колесах

Будь-який досвідчений автомобіліст знає про те, що тиск у шинах слід перевіряти хоча б час від часу. Ще краще робити це на постійній основі, щоб не прогаяти момент, коли цей тиск виявиться на неприйнятному для автомобіля рівні. При цьому, як показує практика, переважна більшість автомобілістів так чи інакше допускає при перевірці тиску ті самі помилки.

Перевіряти потрібно постійно.

На параметр тиску в шинах автомобіля впливають такі фактори, як діаметр колеса, тип гуми, покриття на дорозі, стиль водіння і навіть марка машини. Найпростіший спосіб перевірити тиск – це використовувати манометр. Дізнатися, який тиск має бути в шинах саме вашого автомобіля, нескладно. Для цього достатньо знайти табличку із відповідними параметрами. У ній містяться дані про те, яким має бути тиск при використанні покришок тієї чи іншої розмірності, а також при тому чи іншому завантаженні авто. У сучасних автомобілях табличка прикріплюється виробниками або в одному із дверних отворів або на лючці бензобака. При цьому важливо пам’ятати і розуміти, що тиск у шинах – річ непостійна, яка потребує контролю та коригування.

Тиск слід коригувати.

Якщо тиск у шинах вищий за нормальний, то колесо стає надто твердим, через що в салон проникає більше коливань, підвищується ризик пошкодження гуми, скорочується якість зчеплення з дорожнім покриттям, сильніше страждає і нерівномірно зношується протектор на шинах, підвищується гальмівний шлях, знижується стійкість машини. Якщо ж тиск у шинах нижчий за нормальний, то відбувається збільшення витрати палива, прискорюється знос шини, ускладнюється управління ТЗ, знижується стійкість автомобіля на дорозі. Відхилення 0.5 бар не вважається критичним. Відхилення 1-1.5 бар вважається небезпечним. Відхилення тиску в 2 бар збільшує гальмівний шлях на мокрій дорозі на 10-12 метрів, що можна порівняти з 2 ширинами пішохідного переходу!

Є таблички із тиском.

Найгірше те, що при перевірці тиску в шинах багато автомобілістів допускають дві помилки, що часто повторюються. По-перше, автомобілісти нерідко забувають про те, що тиск у шинах змінюється в залежності від завантаженості машини та розмірності коліс. Наприклад, вони міряють тиск у колесах машини з двома пасажирами та багажем. Маючи часткове завантаження, водії дивляться на цифри нормального тиску для порожнього авто, після чого розуміють помилкове рішення знизити тиск у покришках! По-друге, багато хто міряє тиск «на гарячу», відразу після того, як автомобіль був у русі. Правильно ж міряти тиск строго “на холодну”, коли машина постояла без діла як мінімум 2-3 години.

Тиск може бути різним.

Хочеться дізнатися ще більше цікавого? Як щодо того, щоб прочитати чим найкраще обробити болти та гайки при заміні коліс, якщо не силіконовим мастилом

Advertisement

Також цікаво

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Fill out this field
Fill out this field
Будь ласка, введіть правильний email.
You need to agree with the terms to proceed

Популярне
Меню