Лайфхаки
0

Не проїхав і 20 тис км, а всі поршні вже у нагарі: у чому причина проблеми

Нагар на поршнях утворюється природно. В цілому він не є проблемою, якщо витрата масла та палива не підвищується, потужність силового агрегату не падає, займання та детонація відбуваються як слід. Видаляти нагар потрібно, але якщо машина справна, то занадто часто цього робити не доведеться. Ось тільки іноді нагар на циліндрах утворюється якимись неймовірними темпами та кількостями. Буває, що вже на 20 тисяч км пробігу у двигуні починаються проблеми через забруднення поршнів. У чому може бути причина такого нещастя?

 

1. Причина перша: бензин

Заправляйтеся у перевірених місцях.

Одна з найпопулярніших причин стрімкого утворення нагару на поршнях двигуна – це низькоякісний бензин із злоякісними домішками. Найчастіше такий виявляється у машині після заправки на неперевіреній АЗС. Використання неякісного палива загрожує не тільки рясним утворенням нагару, а й багатьма іншими проблемами. Без особливих труднощів можна заробити проблеми з паливною апаратурою. Уберегти себе від «брудного бензину» (або дизеля) можна лише одним способом – заправлятися у перевірених місцях. Не треба заощаджувати на АЗС. Пам’ятайте про те, що скупий завжди платить двічі.

 

2. Причина друга: манера їзди

Усього бензину не заощадиш.

Якщо добре розібратися, то дуже швидко з’ясується, що економічна манера їзди – аж ніяк не така економічна, як може здатися на перший погляд. Зловживаєте перемиканням на підвищену передачу при першій нагоді в надії заощадити пальне? Розплачуватись за спокійну «пенсіонерську» їзду доведеться великою кількістю нагару та відкладень на поршнях двигуна. Відбувається це через те, що силовий агрегат за такої їзди майже ніколи не працює в граничному режимі. У такому режимі двигун висмоктує картерні гази, які у свою чергу містять величезну кількість парів масла.

 

3. Причина третя: масло

Погане масло - джерело багатьох проблем.

Ще одна причина підвищеного утворення нагару, про яку не потрібно забувати в жодному разі – це автомобільне масло. Пам’ятайте про те, що до 80% нагару – це якраз незгорілі продукти зі складу масла. Втім, навіть високоякісний дорогий мастильний матеріал у цьому випадку не є панацеєю. Згодом він також починає накопичувати в собі пил, сажу, бітум та продукти зношування. Як вийти із подібної ситуації? Насправді дуже легко – достатньо регулярно та своєчасно здійснювати заміну моторного масла.

Не забувайте час від часу чистити.

Хочеться дізнатися ще більше цікавого? Як щодо того, щоб прочитати як обманюють водіїв при заміні масла в коробці-автомат

Advertisement

Також цікаво

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Fill out this field
Fill out this field
Будь ласка, введіть правильний email.
You need to agree with the terms to proceed

Популярне
Меню