Всі підшипники закритого типу мають кришку, яка також створює безліч проблем при спробах повторно змастити складний механізм. Спроби відкрити клямку кришки без належного досвіду та кваліфікації найчастіше закінчуються сумно: зібрати назад такий підшипник стає практично неможливо. Що ж можна зробити, щоб не опинитися у такій ситуації?
Найпростіше рішення, яке дозволить не зламати підшипник закритого типу – це нічого не чіпати. Строго говорячи, спробувати змастити його без розбирання. Варто відразу зазначити, що якщо у підшипника є різьбовий отвір, його слід відразу ж заглушити для того, щоб мастило в нього не потрапило.
Крім цього, для здійснення операції змащування підшипника нам знадобляться різноманітні шприци з гумовими поршнями: 10 мл, 50 мл, 150 мл.
Далі потрібно взяти підшипник до рук і знайти на ньому отвір, через який можна буде вводити мастило. Знаходиться він на внутрішньому краї обойми прикритою кришкою. Можливо, для спрощення роботи частину носка шприца доведеться обрізати. Потрібний шприц підбирається за відповідним діаметром. Перед початком роботи необхідно обов’язково подбати про захист каталізатора. Тільки після цього шприц наповнюється мастилом.
У підшипник мастило закладається із запасом. Все зайве в результаті все одно з конструкції вийде. При цьому заповнювати підшипник мастилом повністю категорично заборонено. Наповнювати підшипник слід приблизно на 1/3 всього обсягу. Під час закладання мастила шприц притискається якомога щільніше. Першим і найбільш промовистим сигналом про те, що настав час зупинитися, стане поява мастила зі зворотного боку підшипника.
Хочеться дізнатися ще більше цікавого? Як щодо того, щоб прочитати чому популярне мастило «WD» одержало індекс 40, а не 50, 60 або 120