Як відомо, кожна людина без жодних фахівців бездоганно розуміється на трьох речах: футболі, політиці та автомобілях. Саме з цієї причини інтернет наповнюється якоюсь неймовірною кількістю «народних» порад щодо експлуатації транспортних засобів. Потрібно віддати належне, далеко не всі вони марні! Сьогодні спробуємо розібратися, до якої категорії можна віднести пораду додавання гальмівної рідини в бензобак.
Порада з додаванням гальмівної рідини в паливний бак автомобіля здебільшого актуальна строго для дизельних автомобілів в холодну пору року. Кожен автомобіліст знає, що вже при -10 градусах можуть виникнути проблеми зі стартом дизельного авто. Відбувається це з тієї простої причини, що паливо, що надходить через паливну систему, починає перетворюватися на каламутний гель з високим вмістом парафіну, який знижує текучість палива.
На рівні виробників пального, ця проблема вирішується за допомогою спеціальних добавок та присадок у дизель, що підвищують текучість палива в умовах мінусової температури. До речі, це одна з причин, чому «зимовий» дизель завжди коштує дорожче за «літній». З іншого боку, існує безліч «народних» способів перетворення дизеля для теплої пори, в дизель для холодної погоди. Однією з таких порад є рекомендація додавання гальмівної рідини.
Наскільки ефективна ця порада? Насправді, сказати непросто. Яких-небудь практичних досліджень із цього приводу не проводилося. Однак, цілком очевидно, що якби цей спосіб був хорошим, його використовували б самі виробники пального і втримати в мішку таку «таємницю» ніяк не вийшло б. Що можна сказати з усією впевненістю, так це те, що гальмівна рідина в баку з дизельним паливом помітно збільшує абсорбцію води. Надалі це призводить до розвитку корозії, а також знижує ефективність масла силового агрегату, що в свою чергу стає ще причиною прискореного зносу двигуна.
Хочеться дізнатися ще більше цікавого? Як щодо того, щоб прочитати навіщо деякі водії кладуть магніт у бачок гідропідсилювача і яка від цього користь