Є така категорія автомобілістів, яких хлібом не годуй, але дай щось покращити у своєму улюбленому автомобілі. Наприклад, деякі водії рекомендують поміщати магніт у бачок гідропідсилювача керма (ГПК). Навіщо таке потрібно робити, а найголовніше, чи не завдасть шкоди поміщення стороннього предмета в технічну ємність?
Чисто теоретично установка магніту на ГПК не є небезпечною. Проте, практично все не так просто. Якщо автомобіліст наважився піти на такий крок, то дуже важливо зробити все так, щоб магніт у жодному разі не потрапив у всмоктувальну магістраль, з якої насос забирає рідину з бачка гідропідсилювача.
Навіщо взагалі може знадобитися таке покращення? Все просто – для очищення рідини гідропідсилювача. Річ в тому, що скрізь, де є металеві деталі, що труться, неминуче з’явиться стружка. Саме остання і перетворює технічну рідину на дивну жижу. Вирішується проблема періодичною заміною складу, проте вважається, що магніт, встановлений у правильному місці, збиратиме металеве сміття в системі, чим продовжить термін експлуатації рідини гідропідсилювача. Щоправда, варто одразу наголосити, що таке рішення не є панацеєю.
Насамкінець слід зазначити, що насправді «спосіб з магнітами» широко використовується самими автовиробниками для очищення рідин різних агрегатів. Наприклад, магніти широко використовуються у коробках передач. Теоретично застосовувати їх можна і в двигунах, проте там є своя система очищення (пробка масляного картера часто теж магнітна). З іншого боку, на ринку є безліч пристроїв з неодимовими магнітами, які можна ставити на агрегати автомобіля як додаткове обладнання для очищення.
Хочеться дізнатися ще більше цікавого? Як щодо того, щоб прочитати чому кермо стало важко повертатися і як вирішити проблему