Техно
0

Як влаштований китайський плацкартний вагон і чому українцям він може здатися раєм

Всі, хто подорожує залізницею, знають, як вирушати в далеку дорогу в плацкартному вагоні, де народу як оселедця в банці. Але не у всіх країнах вагони плацкарта навіюють такі нерадісні спогади, зустрічаються і винятки, наприклад, у Китаї. Дивлячись на вагони швидкісних поїздів Пекін-Шанхай, мандрівникам з пострадянського простору може здатися, що вони мчать прямо в майбутнє, тому що такому комфорту та затишку можна справді позаздрити.

Остання модернізація поїздів відбулася у 2017 р. (Китай).

В Україні дуже люблять порівнювати поїздку у плацкартних вагонах (навіть нових) із подорожжю аналогічним класом в інших країнах. Тож давайте порівняємо наш плацкарт із плацкартом швидкісного поїзда Пекін – Шанхай. Китайські інженери та дизайнери потурбувалися про те, щоб пасажири почувалися комфортно, не переплачуючи за поїздку у вагонах вищого класу.

У китайському плацкартному вагоні кожен пасажир має особистий простір.

У Піднебесній із завидною періодичністю модернізують вагони, постійно покращуючи їх комфортність та дизайн. У 2017 р. введено в експлуатацію нові плацкартні вагони, які стали еталоном для багатьох країн, хоч і до цього китайські потяги значно відрізнялися від більшості пасажирських поїздів.

Кожен пасажир має індивідуальне вікно.

Ефектний зовнішній вигляд багатьох вводить в оману, тому що стоячи на пероні поїзд здається двоповерховим, але це зовсім не так. Це звичайні вагони зі збільшеною висотою та вікнами у два ряди. Вони розташовані так лише для того, щоб пасажири, що подорожують на верхніх полицях, могли милуватися не тільки пейзажами, а й отримували свою порцію денного світла. Плюс до всього вони мають суттєві відмінності у внутрішній компоновці, розташування та габаритах (якщо порівнювати з українськими вагонами). І це зрозуміло, адже для того, щоб збільшити кількість посадочних місць до 880, виникла потреба у збільшенні висоти та обсягу поїзда на 37%.

Відчуйте різницю! (Китайський плацкартний вагон і український).

Цікавий факт: Спальні місця розташовані точно так, як у наших поїздах бічні полиці – по ходу руху, тільки довжина їх становить 195 см, проти наших 172, якщо це бічне верхнє спальне місце. Ну а якщо поміряти довжину полиці у купейній частині, вона виявиться лише 166,5 см – і це у сучасних вагонах.

У китайських поїздах далеких маршрутів немає тамбурів і моторошних переходів.

Також варто зазначити, що в китайських поїздах немає поділів на вагони і проходити через моторошні тамбури пасажирам не доведеться. Між зміщеними відносно один одного двоярусними рядами можна вільно пересуватися широким коридором, не натикаючись на ноги та сумки пасажирів.

Спальні місця у китайському плацкартному вагоні.
На другій полиці можна вільно сидіти та навіть працювати.

Особливу увагу хотілося б приділити спальному місцю, де будь-якому пасажиру, яких би габаритів він не був, вдасться комфортно розташуватися як лежачи, так і сидячи. Завдяки достатній висоті навіть на другій полиці можна буде попрацювати за індивідуальним столом, інтегрованим у її конструкцію. Саме стіл дозволив подовжити спальне місце, адже простір під ним є нішою для ніг пасажира із суміжної полиці.

Персональні світильники, розетки та роз'єм для зарядного пристрою є в кожній спальній капсулі.
Якщо захочеться повного усамітнення, його можна організувати кожному з ярусів.

Індивідуальні місця мають автономне освітлення, роз’єм для зарядного пристрою, а ще вони повністю відокремлені один від одного. А якщо пасажирам захочеться повного усамітнення, вони мають можливість зробити це за допомогою засувної шторки, розташованої з боку проходу.

Умивальник з необхідним приладдям розташований у проході, а ось туалет захований за дверима.

Також варто відзначити, що звукоізоляція, дизайн та освітлення вагона продумані до дрібниць. Обтічні форми, нейтральні кольори, максимальне зниження шуму, грамотне розміщення світлодіодних ламп – все це допомагає створити приємну обстановку та зробити подорож комфортнішою.

 

Хочеться дізнатися ще більше цікавого? Як щодо того, щоб прочитати чому в Європі поїзди не стукають колесами під час їзди як в Україні

Advertisement
Теги: ,

Також цікаво

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Fill out this field
Fill out this field
Будь ласка, введіть правильний email.
You need to agree with the terms to proceed

Популярне
Меню