Бронетранспортер з колісною формулою 4х4 має капотне компонування з переднім розташуванням двигуна, за ним розташовані кабіна екіпажу та відсік для десанту в єдиному обсязі. Зварний корпус виконаний із сталевих бронелистів, що забезпечують захист від куль калібру 5,56 та 7,62 мм. Доступ всередину здійснюється через двері у кормовому бронелисті корпусу.
У даху є п’ять люків. Перед переднім люком встановлена турель для розміщення кулеметів калібру 7,62 мм або великокаліберного – 12,7 мм. Також передбачена можливість встановлення замість турелі модулів дистанційно керованих з кулеметним озброєнням або 40 мм автоматичним гранатометом.
Бронетранспортер Bushmaster забезпечує виживання екіпажу та десанту при підриві як на стандартних мінах, так і саморобних фугасах. Тому бронезахист днища досягає найбільшої товщини у місцях розташування паливних баків та має V-подібну форму. До речі, за словами розробників, бронемашина здатна витримати вибух до 9,5 кг у тротиловому еквіваленті.
Екіпаж бронетранспортера Bushmaster становлять дві особи (водій та командир), машина може перевозити до восьми бійців з повним спорядженням та запасом продовольства. Члени екіпажу та десантники розміщуються у кріслах, конструкція яких близька до конструкції крісел екіпажів вертольотів. Інтер’єр салону виконаний так, щоб особисте майно та зброю кожного десантника знаходилися безпосередньо поруч із його сидінням.
Усередині бронетранспортера Bushmaster перевозять лише необхідне майно та спорядження десантників і членів екіпажу. Для розміщення основних запасів передбачені накладні ємні відсіки по бортах корпусу. Кабіна екіпажу має монолітне лобове скло та два вікна в бортах корпусу. У бортах бойового відділення зроблено три вікна з амбразурами для стрільби з особистої зброї, ще одне вікно з бронескла розташоване у задніх дверях.
У передній частині бронекорпусу Bushmaster встановлено 6-циліндровий дизельний двигун повітряного охолодження Caterpillar об’ємом 7,2 л потужністю 300 к.с. із турбонаддувом. Він з’єднаний з автоматичною трансмісією Allison MD-3070 РТ, що має сім передач переднього ходу та одну задню. Двигун та трансмісія конструктивно виконані у складі єдиного блоку, який може бути легко замінений у польових умовах.
Можливостей двигуна достатньо, щоб розігнати бронемашину до максимальної швидкості 100 км/год. У той же час запас ходу по шосе досягає 800 км. Зі свого боку, наявність незалежної підвіски, повний привід і високий кліренс (470 мм) забезпечують бронетранспортеру Bushmaster високу прохідність на різній місцевості.
Підвіска коліс незалежна із пружинними ресорами. Рульове управління має гідропідсилювач, машина також обладнана централізованою системою регулювання тиску в пневматиці коліс. У задній частині корпусу передбачені місця для перевезення двох запасних коліс.
Хочеться дізнатися ще більше цікавого? Як щодо того, щоб прочитати про турецький бронеавтомобіль Kirpi – легенда у класі протимінно-захищених транспортних засобів