Техно
0

7 армійських машин підвищеної прохідності, що змогли стати живими легендами

Армія – це не тільки добре слово, а й дуже швидка справа. Щоправда, коли ти опиняєшся на бездоріжжі зі швидкістю, починаються деякі «проблеми». Тому з 1930-х років всі передові країни приділяють особливу увагу питанню автомобілізації військ. Армійські позашляховики і вантажівки, всюдиходи і мотоцикли повинні бути невибагливими, надійними і, найголовніше вони повинні мати відмінну прохідність.

 

1. Chenowth

Головна машина бундесверу.

З 1991 року ці розвідувальні автомобілі стоять на озброєнні американської армії, Корпусу морської піхоти та ВМФ. Використовуються для патруля території та розвідки. Тримісна машина озброєна до зубів: автоматичний гранатомет та важкий кулемет здатні створити непереборний для піхоти та легкої техніки вогняний шквал. Бойове хрещення «Chenowth» відбулося під час війни в Перській затоці, коли армія США ввела війська в Кувейт на чолі міжнародної коаліції, щоб вигнати звідти війська Іраку, які раніше захопили Кувейт заради нафти.

 

2. SdKfz 2 Kettenkrad HK 101

Їдемо до Індії через Дніпро

Напівгусеничний німецький мотоцикл часів Другої світової війни, який масово використовувався парашутно-десантними та гірничо-єгерськими дивізіями вермахту як легкий транспортний засіб розвідки та постачання. Після світової війни Kettenkrad HK 101 випускався ще якийсь час для потреб народного господарства нової Німеччини. Загалом було виготовлено близько 9 тисяч таких мотоциклів.

 

3. TPz 1 Fuchs

Головна машина бундесверу.

Німецький бронетранспортер розробки 1979 року розроблений для використання в мотострілецьких підрозділах армії. Машина вміє плавати, перевозить десант у 10 бійців, озброєна 20-мм гарматою та 7.62-мм кулеметом. У рух БТР приводиться 8-циліндровим V-подібним дизельним двигуном на 320 “коней”. Як це часто буває з бронетранспортерами, на базі TPz 1 Fuchs було створено десятки інших спеціальних армійських машин: рухлива РЛС, машина розвідки, машина РХБЗ, БРЕМ, винищувач танків, самохідний міномет та багато іншого.

 

4. Tatra 813

Чеський богатир.

Тяжкий вантажний автомобіль, розроблений у Чехословаччині в 1967 році, і сьогодні може посперечатися у питанні прохідності з багатьма сучасними моделями. Головною особливістю конструкції вантажних всюдиходів Tatra було використання хребтової рами, яка чудово справляється з крученням та вигином. Саме вона свого часу дозволила реалізувати в 813-й модульне шасі з незалежною підвіскою для підвищення прохідності.

 

5. Mercedes-Benz Unimog

Не лише для фермерів.

Історія цієї відомої вантажівки почалася далекого 1945 року. Спочатку машина створювалася для роботи у сільському господарстві. Там повнопривідний автомобіль підвищеної прохідності добре зарекомендував себе. Машина чудово справлялася з важкими умовами, бездоріжжям і могла перевозити солідну кількість вантажів. У результаті Unimog зробив не лише спортивну гоночну кар’єру на Дакарі, а й військову. Бойове хрещення вантажівки відбулося в Афганістані за часів присутності там американських військ.

 

6. Land Rover Defender

Модель для армії.

У знаменитого британського позашляховика було одразу дві армійські модифікації. Це моделі з індексами 90 і 110. Цікаво, що у реаліях армії Великобританії та США Land Rover Defender відрізняється порівняно невеликою витратою пального. Крім того, з 1983 року машина неодноразово доводила свою невибагливість у найважчих умовах. Британці машину використовують і досі.

 

7. HMMWV

Головний символ американського мілітаризму.

Те, що більшість людей по-простому називають “Хаммер”, правильно називається HMMWV або “High Mobility Multipurpose Wheeled Vehicle”. Цей американський броньований позашляховик став одним із символів оновлення армії США у 1980 роки. За розробку та виробництво машини відповідає компанія AM General. Хоча на сьогоднішній день самими американцями HMMWV вважається застарілим, міняти його на щось інше у військах не поспішають. Після дебюту «Хаммера» у Перській затоці США, а потім й у всьому світі сформувався майже культ цього позашляховика.

 

Хочеться дізнатися ще більше цікавого? Як щодо того, щоб прочитати чому у радянських вантажівок та позашляховиків було розділене лобове скло

Advertisement
Теги: , ,

Також цікаво

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Fill out this field
Fill out this field
Будь ласка, введіть правильний email.
You need to agree with the terms to proceed

Популярне
Меню