Техно
0

6 помилок про пасажирські лайнери, які досі існують у суспільстві

Авіація вважається найбезпечнішим видом транспорту. Однак кількість аерофобів при цьому все одно залишається напрочуд великою. Причому багато хто з них навіть не літав жодного разу, а все одно бояться. І багато в чому цей страх народжується від нерозуміння, як саме працює цей тип транспорту, а незнання часто породжує ряд недостовірних фактів про це. Але вірять у них дуже багато людей, навіть ті, хто регулярно користується послугами авіакомпаній. До вашої уваги «шістка» помилок про пасажирські лайнери, які досі існують у суспільстві.

 

1. Літак з двигуном, що загорівся, обов’язково впаде

Літаки можуть літати з двигуном, який спалахнув.

Насправді, двигун літака, який вийшов з ладу і навіть спалахнув, в сучасних реаліях не змусить його впасти. Сьогодні лайнери в такій ситуації можна цілком легко посадити. Крім того, пасажири досить часто пожежею в двигуні називають явище смолоскипа, який насправді є відносно безпечним збоєм в роботі, який виникає через попадання занадто великої кількості палива в камеру згоряння.

 

2. Потрапляння блискавки в літак це сильне пошкодження

Не така страшна блискавка, як її малюють.

У ранні часи авіації попадання блискавки справді могло стати причиною серйозних проблем та навіть початком катастрофи для літака. Однак сьогодні лайнери мають особливу оболонку, яка є екрануючою сіткою, більш відомою як «клітка Фарадея» – вона дозволяє літаку провести електрику, але не пропустити розряд до екіпажу, пасажирів і бортових систем. Задля справедливості, варто уточнити, що іноді електроніка може постраждати від блискавки, але тому вона в літаках продубльована. Але навіть якщо пошкодження авіоніки під загрозою, то в переважній більшості випадків професіоналізм пілотів дозволяє досягти пункту призначення або без проблем повернутися назад.

 

3. Вміст туалетів літака скидається під час польоту на землю

Вміст туалету нікому на голови не скидається.

Один із найпоширеніших міфів про пасажирські літаки пов’язаний з туалетом – мовляв, змив відбувається прямо в небо, як у старих залізничних поїздах. Але насправді все відбувається абсолютно екологічно та цивілізовано. Туалети чистять від відходів служби в аеропорту, використовуючи спеціальну техніку. А під час польоту всі продукти життєдіяльності за рахунок використання вакуумного способу збираються у спеціальному резервуарі – його чистять на землі.

 

4. У пілота літака безмежна влада

Пілот не настільки всемогутній.

Цей міф перекочував у народ із кінематографічного штампу безлічі романтичних фільмів: закохана пара хоче негайно побратися прямо на борту літака, і командир екіпажу їх вінчає. До речі, ці повноваження часто приписують і капітанам кораблів. Але насправді вони не настільки всемогутні: максимум, що вони можуть, це вгамувати буйного пасажира, у тому числі із застосуванням сили, а потім висадити його після посадки, у тому числі аварійної. В окремих випадках капітан повітряного судна може розпорядитися багажем, скинувши зайве з борту, якщо це необхідно для збереження безпеки лайнера.

 

5. Літаки скидають у польоті шкідливі речовини

Смужки в небі – безпечні.

Дуже люблять багато любителів конспірології приписувати теорію змови «хімтрейлам» — саме так називаються білі сліди літака. У суспільстві гуляють версії, що таким чином на людей скидають отрути і навіть віруси. Насправді ж ці сліди називаються конденсаційними, або інверсійними. А утворюються вони тоді, коли літак спалює авіаційне паливо, а воно викидає гаряче вологе повітря, яке, змішуючись з холоднішим повітрям навколо, утворює водяну пару – той самий слід.

 

6. Якщо у літака розгойдується крило, воно зламається

Крила літака розгойдуються під час польоту, і це нормально.

За аналогією з двигуном, який горить, багато пасажирів вважають, що якщо крило розгойдується в польоті, то воно ось-ось відвалиться. Справді, у повітрі крило може згинатися та розгойдуватися. Особливо це відбувається під час турбулентності. Але воно на це і розраховане, і відвалитися воно не може, адже просто чинить опір потоку повітря. І жоден з авіаконструкторів, що поважають себе, не дозволить собі не перевірити крила свого лайнера на максимальних навантаженнях.

 

Хочеться дізнатися ще більше цікавого? Як щодо того, щоб прочитати чому в авіації використовують саме заклепки, а не болти чи зварювальний шов

Advertisement
Теги: ,

Також цікаво

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Fill out this field
Fill out this field
Будь ласка, введіть правильний email.
You need to agree with the terms to proceed

Популярне
Меню