Про БУ авто
0

Названо кросовери з найбільш ресурсними моторами: не бійтеся турбо!

Турбований двигун перестав бути екзотикою, але, як і раніше, викликає недовіру. У теорії “турбо” дійсно менш надійні, ніж атмосферники. Однак і серед них чимало агрегатів, які без проблем відпрацьовують не одну сотню тисяч кілометрів.

Volvo XC60 и V40 Cross Country

З бензинових агрегатів на кросовері Volvo XC60 нинішнього покоління зустрічаються тільки чотирициліндрові дволітрові мотори.

Двигуни нової серії Drive-E, яка дебютувала десять років тому, не належать до ламаючих. І це стосується всіх моторів лінійки.

Чотирициліндровий B4154T4 об’ємом 1,5 л і потужністю 152 к.с. зустрічається на оновленому V40 Cross Country (2016-2019 роки випуску).

Мотор ресурсний, тільки уважно потрібно стежити за станом сальників колінвала. Масляного голодування цей мотор не терпить! І вчасно (за регламентом) міняти ремінь ГРМ. Його обрив призводить до пошкодження клапанів і поршнів і, відповідно, до дуже дорогого ремонту.

У гамі Drive-E є і чотирициліндрові мотори B4204Т об’ємом 2,0 л.

Турбомотори серії Drive-E зустрічаються на всій нинішній лінійці Volvo і добре себе зарекомендували.

Зустрічаються ці агрегати як на компактних кросоверах ХС40, так і на повнорозмірних ХС90. Однією з особливостей цих двигунів є відсутність масляного щупа, тож за станом ущільнень потрібно стежити ще пильніше.

На вторинному ринку чимало автомобілів з пробігами далеко за 200 тисяч км. Але випадків передчасної загибелі деталей шатунно-поршневої групи або турбокомпресорів не відзначено. Звісно, за умови якісного обслуговування.

 

Skoda Karoq

Skoda Karoq - не єдиний кросовер, на який встановлюють мотор 1.4 TSI. Цей агрегат можна зустріти на моделях Skoda Kodiaq, Volkswagen Tiguan і Taos.

Турбомотор 1.4 TSI, як і раніше, відлякує багатьох покупців. На ділі ж агрегат, який встановлюють на компактний кросовер Skoda Karoq, позбувся багатьох проблем свого попередника – двигуна серії ЕА111.

Загалом нинішній агрегат доволі надійний. У нього немає проблем із передчасним зносом ланцюга ГРМ. Під час модернізації ланцюг замінили на зубчастий ремінь, який потрібно тільки вчасно міняти.

Двигуни серії ЕА211 позбулися багатьох серйозних і "дорогих" проблем своїх попередників.

Мотор не страждає швидким зносом деталей поршневої групи. І лякаючої витрати мастила у моторів 1.4 TSI останніх п’яти (мінімум!) років випуску не спостерігається.

На пильну увагу заслуговує водяний насос – його корпус починає текти вже при невеликих пробігах.

Крім того, 150-сильний мотор порівняно з атмосферниками схожої потужності наділяє автомобіль кращою динамікою (завдяки вищому крутному моменту 250 Н.м). І при цьому менше витрачає пального.

 

Renault Duster

Renault Duster з мотором 1.3 має хорошу динаміку

Вибір моторів для бюджетника надзвичайно багатий.

Крім уже перевірених часом атмосферних агрегатів 1,6 і 2,0 л є і маловідомий нам турбомотор 1,33 л потужністю 150 к.с.

Двигуни TCe-150 (але з іншими позначеннями) встановлювали і на автомобілі інших марок - наприклад, на деякі моделі Mercedes-Benz.

На ділі двигун TCe-150 виявився надійним. Масових дефектів і відверто слабких місць у нього поки що не виявлено.

Витратою масла мотор не страждає. Виробник офіційно дозволяє лити 92-й бензин. Але якщо хочете продовжити турбомотору з безпосереднім уприскуванням життя, його варто годувати виключно 95-м.

Турбо – не вирок?

Турбіна і безпосереднє впорскування далеко не у всіх випадках варто розглядати як перешкоду до купівлі того чи іншого автомобіля.

На вторинному ринку вже чимало машин з наддувними двигунами, які не поступаються за ресурсом і надійністю атмосферним моторам. Звісно, за умови гарного обслуговування та акуратної експлуатації.

 

Хочеться дізнатися ще більше цікавого? Як щодо того, щоб прочитати як водії доводять двигуни авто до перегріву, забуваючи про просту процедуру

Advertisement

Також цікаво

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Fill out this field
Fill out this field
Будь ласка, введіть правильний email.
You need to agree with the terms to proceed

Популярне
Меню