Про БУ авто
0

6 кросоверів з пробігом, купувати які не рекомендується з фінансових міркувань

Деякі автовиробники користуються неабияким попитом на українському ринку. Однак і в них є відверто невдалі моделі, які краще не купувати, тим паче на вторинному ринку. Адже навіть після першої сотні тисяч кілометрів пробігу такі автомобілі можуть серйозно вередувати, стаючи причиною великих фінансових витрат. Розглянемо топ старих кросоверів, від купівлі яких краще відмовитися.

 

1. Mercedes-Benz GLK

Mercedes-Benz GLK 2009 року

Починає рейтинг перший компактний кросовер класу SUV у лінійці німецької фірми. У період з 2008 по 2015 роки компанія презентувала близько 540 тис. екземплярів авто.

Головною перевагою конкретної серії на дату презентації став вельми вдалий “візок”, запозичений у C-класу в кузовному виконанні S204. Але вже через пару місяців після експлуатації власники почали стикатися з проблемами.

На вторинному ринку поширені варіанти з 2-літровими двигунами або V6 на 3,0 і 3,5 л. У всіх автомобілях у яких використовувалася повнопривідна платформа і 7-діапазонна АКПП, одразу почали з’являтися неполадки, включно з розтягуванням ланцюга ГРМ, що призводило до проскакування зірочок на розподільчому валу з пошкодженням клапанів.

Інтер'єр Mercedes-Benz GLK

Ще неполадки зачіпали блок циліндрів V-подібних шестициліндрових двигунів з групи M272. Усе пояснювалося тим, що для їхньої збірки використовували крихке покриття, незважаючи на його твердість і стійкість до нагрівання. Навіть мінімальні удари спідниць поршнів і детонації призводили до утворення сколів і задирок. А оскільки агрегати неремонтопридатні, з’являлася необхідність заміни всього блоку.

До того ж супутні проблеми виникали через часту їзду поганими дорогами та низьку якість пального, тож активні елементи каталітичного нейтралізатора опинялися в циліндрах.

Не менш проблемним місцем виявилася автоматична коробка передач, яка через 150 000 км пробігу просто виходила з ладу.

У плані відмовостійкості добре себе показали тільки дизельні двигуни, що мають значний термін служби.

 

2. Nissan X-Trail

У Nissan X-Trail спостерігаються проблеми з варіатором

Найбільші проблеми з’являлися у власників авто з варіативною коробкою передач Jatco JF016E, якій навряд чи вдавалося проїхати 80-100 тис. км, після чого вона просто переставала працювати.

У кузова були масивні габарити і вага, тому під час руху нерівним дорожнім покриттям навантаження на трансмісію було значним. Відповідно, ремінь ГРМ піддавався посиленому зносу, а на шківах з’являлися задирки. Щоб відреставрувати коробку передач, потрібно витратити ціле багатство, тому стикаючись з найменшими ознаками несправностей, власники швидко виставляли машину на продаж.

Через це Nissan X-Trail входить до топу авто, які краще не купувати на вторинному ринку, оскільки є висока вірогідність натрапити на модель із сильно зношеною або неправильно налаштованою коробкою перемикання передач.

Навіть якщо вам вдасться вибрати екземпляр в обслуженому стані, вже через 15-20 тис. км пробігу можуть з’явитися перші поломки. А відреставрована коробка навряд чи проїде більше 50 000 км. У зв’язку з цим краще розглянути модель з варіатором, що вийшов з ладу, і “вибити” знижку, ніж купити “кота в мішку” і втратити багато коштів на ремонті.

 

3. Volvo ХС60

У Volvo ХС60 іржею можуть покритися пороги і лонжерони

Термін “шведська якість” можна застосувати далеко не до всіх машин з цієї скандинавської країни. Так, Volvo ХС60 є одним із головних представників антирейтингу кросоверів з пробігом. Основною причиною частих обговорень на форумах є слабкий захист кузова від корозії.

Особливо сильно цій проблемі піддаються пороги і лонжерони. Вже через 5-6 років використання вони покриваються “рижиками” і сильно зношуються. Те саме стосується ділянок, де застосовувалося контактне зварювання і місць стикування лонжеронів.

Volvo ХС60 міг комплектуватися різними двигунами, але в плані надійності добре себе зарекомендував 5-циліндровий дизельний агрегат. Що стосується 2-літрових бензинових моторів, то їх створювали в тісному партнерстві з Ford, але вони не зуміли виправдати себе. Уже на 150 000 пробігу з’являлися задираки і виражений “масложор”.

Перше покоління кросовера вироблялося з 2008 по 2017 роки. Якщо говорити про АКПП, то вони в принципі могли похвалитися непоганою відмовостійкістю, якщо їздити акуратно. А поціновувачі більш жвавого стилю водіння з пробуксовками і ривками стикаються зі значними витратами вже після 100 000 км пробігу.

Експерти відзначають, що проблема корозії зачіпає і бортове оснащення, яке тут коштує досить недешево. Наприклад, через кілька років експлуатації виникають проблеми з безключовим доступом, камерою заднього виду та іншими опціями.

 

4. Peugeot 3008

eugeot 3008 має часті неполадки моторів, підвіски, гальм і акумулятора

Продовжує цей список кросовер французької марки Peugeot з дизельним двигуном. Серія 3008 стала найгіршою в модельному ряду виробника, тим паче якщо йдеться про екземпляри 5-річного віку. Якщо прочитати відгуки власників, то практично половина з них стикалася з будь-якими неполадками. Як правило, це стосується підвіски, двигунів, гальм і акумуляторних батарей.

При цьому багато опитаних повідомляли, що автомобілі ремонтували за гарантією безкоштовно, якщо йдеться про нові зразки, куплені в дилерських центрах. Інші ж витрачали від 40 до 70 тис. грн. за обслуговування, а для відновлювальних робіт було потрібно не менше тижня.

 

5. Audi Q3

Проблеми Audi Q3 часом зачіпають електронні та паливні компоненти

Щойно машина з’явилася в продажу, власники стали масово звертатися в сервісні центри, скаржачись на найрізноманітніші неполадки. Зазвичай вони зачіпали електронні та паливні компоненти, а також силовий агрегат. Однак для більшості автовласників ремонт був безкоштовним у рамках програми гарантійного обслуговування.

Іншим же довелося витратити 20-45 тис. грн. за виконання відновлювальних заходів. У зв’язку з цим вибрати кросовер на вторинному ринку в хорошому стані – завдання не з простих, оскільки є ризик наштовхнутися на “кота в мішку”.

Ідентична ситуація була і з першим поколінням Audi Q7, де встановлювався 4,2-літровий дизельний двигун або Lexus RX450h у стартових версіях. А гібридна версія третього покоління RX400h і зовсім піддавалася швидкому зносу елементів живлення.

 

6. BMW X1

BMW X1 з дизельним мотором купувати не рекомендується

Підбираючи кросовер зі старих варіантів, не рекомендується брати перший-ліпший на очі BMW X1, особливо з дизельним мотором. Такі вкладення можуть виявитися вкрай ризикованими, оскільки в разі виходу з ладу якихось вузлів або агрегатів вартість ремонту може сягнути 40-70 тис. руб. а також зайняти від 7 діб.

Зазвичай у зоні ризику опинялися електронні компоненти, батареї та мотори. Все це супроводжується значними витратами на обслуговування.

Хочеться дізнатися ще більше цікавого? Як щодо того, щоб прочитати про 10 найгірших вживаних автомобілів, які не варто купувати

 

➡Підпишись на нас в – Google НОВИНИ, щоб отримувати більше цікавих новин про авто!

Advertisement

Також цікаво

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Fill out this field
Fill out this field
Будь ласка, введіть правильний email.
You need to agree with the terms to proceed

Популярне
Меню