У сучасному автопромі, який давно перетворився на одноразовий, повно машин, від яких простіше відмовитися, ніж постійно витрачати свої час, нерви і гроші через поломки, які виникають регулярно. Зі звітом про найневдаліші легковики останніх років, підготовленим авторитетними експертами галузі, розповідаємо в цій статті.
Фахівці європейського WhatCar? опублікували результати чергового дослідження, в якому взяла участь незліченна кількість споживачів, що володіють популярними автомобілями старше п’яти років. На основі їхніх відгуків експерти виявили найпроблемніші легковики, які систематично докучають своїм господарям експлуатаційними проблемами.

Примітно, що під час збору інформації враховувалися не тільки самі “болячки” і ступінь їхньої регулярності, а й серйозність технічних складнощів, що виникають, а також вартість ліквідації несправностей і час, витрачений на їхнє усунення.

Аутсайдером рейтингу надійності беззастережно було визнано начебто навіть преміальний Audi A3. Автомобіль масово критикують споживачі за всілякі огріхи, причому майже 58% власників зверталися в технічні центри за рік після купівлі. Третина скарг пов’язана з некоректною роботою навігації та перманентними “глюками” головного пристрою, зокрема постійними збоями мультимедійного комплексу. Трохи менше 30% власників А3 страждають від поломок в електрообладнанні.
Утім, набагато гірше, що власники “чотирьох кілець” часто стикаються з необхідністю ремонту зчеплення і коробки передач, а також із заміною акумуляторної батареї, що вмирає набагато раніше заявленого терміну. А ще автовласники незадоволені якістю внутрішнього оздоблення, яке швидко стає непридатним, і тонким лакофарбовим покриттям кузова. Ось вам і преміум – купив і пошкодував.

Не менш, якщо не більш преміальний Mercedes-Benz A-класу посів “почесне” друге місце антирейтингу. І найбільше нарікань викликає хвалений “гібрид”, покликаний заощаджувати пальне, але аж ніяк не гроші покупців, які змушені звертатися до автосервісу через цілу низку технічних проблем. Починаючи від приводу ГРМ, закінчуючи “багами” електронного блоку управління. З подібними “болячками” зіткнулися 46% “мерсоводів”. Практично стільки ж відчули на собі “принади” системи кондиціонування, яка виходить з ладу. Крім того, більше половини власників негативно відгукуються про вічні проблеми з електрикою. Ось вона, справжня німецька якість. Данке шон!

Переходимо до більш приземлених моделей, бо на третьому місці в списку найгірших легкових автомобілів розмістилася чеська Skoda Octavia, яка, до слова, належить німецькому концерну VAG. Майже 55% “шкодників” привозили свої машини в техцентри через півтора року після придбання. Причини – різні, але радості жодна з них не додає. Близько 30% автовласників зазнають регулярних проблем з електрикою, 31% – з мультимедіа і стільки ж із навігаційною системою. Втім, не обійшли стороною і біди, пов’язані з ключовими агрегатами в машині. Зокрема, коробкою передач, зчепленням і маховиком, блоком антиблокувальної системи гальм і всілякими датчиками.

До речі, труднощі з трансмісією і зчепленням відчувають власники кросоверів Skoda Kodiaq, а з електрикою – Volkswagen Golf. Але ж колись німецька модель була еталоном у класі! Але, як ми бачимо, часи змінюються, і тепер “Гольф” може похвалитися лише низкою експлуатаційних проблем, серед яких характерна для “вагівських” авто “хвороба” мультимедійно-розважального комплексу та навігації.
Хочеться дізнатися ще більше цікавого? Як щодо того, щоб прочитати про 10 кросоверів на вторинному ринку, які краще не брати, щоб уникнути зайвих проблем