Про БУ авто
0

Простіше не означає гірше: чавунні мотори з рекордно великим ресурсом

Простіше не означає гірше: чавунні мотори з рекордно великим ресурсом

Силові агрегати автомобіля з чавунним блоком все ще ставляться навіть на нові моделі автомобілів. Було б помилкою думати, що такі двигуни є чимось непрактичним та ненадійним. У світі прекрасної простоти є чимало чудових двигунів, які можуть похвалитися великим ресурсом.

1. ВАЗ-2123

Добрий двигун

Двигун об’ємом 1,7 літра, який зустрічається на автомобілях «Нива». Конструкція силової установки простіше пареної ріпи на тлі аналогів. ГРМ – ремінний. Двигун оснащений гідрокомпенсаторами. Установка легко прослужить 200 тисяч кілометрів та більше. Ремонтується легко, запчастини знайдуться завжди. Правда є і недоліки: висока шумність і дрібні несправності, які часто виникають.

 

2. ВАЗ-21129

Хороший двигун

Двигун, який зустрічається як у 1.6, так і у 1.8-літровій версії. Є гідрокомпенсатори. Привід ГРМ – ремінний. Заправляти двигуни можна навіть 92-м бензином. З ремонтом та запчастинами проблем на ринку не буде. Умільці примудряються лагодити цей двигун буквально на коліні. Прослужить вірою та правдою двигун  ВАЗ-21129 може не менше 350 тисяч кілометрів. З недоліків – проблеми з масляним насосом і «масложерство», що з’являється з часом.

 

3. K4M та K7M

Двигуни мають попит.

Ці двигуни-брати найчастіше можна зустріти на автомобілях Logan та Sandero. Мотори мають по 16 та 8 клапанів. Обидва двигуни гранично прості. Пробіг 300-350 тисяч кілометрів для них ще не вирок. Важливою перевагою є абсолютна паливна всеїдність. Агрегати оснащені гідрокомпенсаторами. Привід ГРМ на ремені. Запчастини до двигунів за потреби знайти буде нескладно. Єдиний серйозний недолік цієї парочки – ненажерливість на тлі інших агрегатів.

 

4. F4R

Користується попитом.

Цей двигун із чавунним блоком часто можна побачити на автомобілях на зразок Duster та Kaptur, а також під капотом у Nissan Terrano. Ресурс силової установки легко перевалює за позначку 400 тисяч км. Мотор дуже простий у ремонті та технічному обслуговуванні. Оснащений гідрокомпенсаторами. Є у агрегату на жаль і недоліки: двигун зовсім не терпить, коли його намагаються годувати 92-м бензином. Після 150 тисяч км пробігу найчастіше починається «масложерство». ГРМ використовує ремінь.

 

Хочеться дізнатися ще більше цікавого? Як щодо того, щоб прочитати про 3 доступні мотори, які здатні легко подолати понад 500 тисяч км

Advertisement
Теги: ,

Також цікаво

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Fill out this field
Fill out this field
Будь ласка, введіть правильний email.
You need to agree with the terms to proceed

Популярне
Меню