Водіям доводиться час від часу стикатися з численними проблемами, що виникають під час експлуатації автомобіля. Машині постійно доводиться працювати в вельми непростих умовах, тому поломки чимось дивним не є. Проте деякі з них вкрай неприємні, наприклад, іржа. Вона особливо любить певні марки автомобілів і нещадно їх переслідує.
Skoda Yeti
Передбачається, що автомобіль має бути захищений від агресивних впливів довкілля, але подібний захист – справа більш дорогих машин. Гарне лакофарбове покриття і оцинковка коштують доволі дорого, тому автомобілям доводиться страждати заради економії.
Дісталося і Skoda Yeti 2012 року випуску, у якої будь-який скол на лакофарбовому покритті доволі швидко призводить до появи іржі. З плином часу з’являється корозія на кутах крил і починає здуватися фарба на нижній кромці дверей. Ця проблема глобальна і анітрохи не залежить від місця випуску.
Nissan Teana
Teana другого покоління мають неприємну особливість – надзвичайно тонкі лакофарбове покриття та захисна ґрунтовка. На ЛФП сколи з’являються легко, а незабаром на цьому місці утворюється іржа.
За машиною потрібен ретельний догляд, тільки швидка реакція на скол, який появився, здатна врятувати від подальших проблем у вигляді підплівкової корозії. Найслабшими місцями є низ дверцят, капот і днище, корозія також з’являється в швах порогів, багажника, дверцят і крил.
Nissan Pathfinder
Третє покоління Pathfinder має деяку невідповідність зовнішнього вигляду і захисних властивостей. Виробник явно поскупився на хороше лакофарбове покриття, тому найменше пошкодження ЛФП загрожує далекосяжними наслідками.
Іржавіють пороги, підлога і зварні шви, з’являється іржа під декоративними накладками на даху, на кромці дверей і на стійках.
Hyundai Sonata EF
У четвертому поколінні виробник постарався дати фанатам марки автомобіль з доступною ціною і схожий на бізнес-клас, забезпечивши його автоматом, шкіряним салоном і шестициліндровим двигуном. Але краще б більше уваги приділили захисту від корозії, вона може з’явитися буквально скрізь. Найімовірніші місця – днище, багажник, лонжерони, крила і пороги.
Mitsubishi Outlander CW
Дизайнери чудово постаралися, щоб створити привабливий кросовер, але конструктори при цьому явно ухилялися від роботи. Метал кузова, як і лакофарбове покриття, не відрізняється особливою якістю. На машинах незалежно від року випуску з’являються невеликі дефекти: корозія і спучена фарба, а власникам доводиться фарбувати машину ще по гарантії.
Mazda 3
Власнику Мазда 3 доводиться з найперших днів приділяти особливу увагу корозійному захисту кузова. Без цього ремонтні роботи можуть вилитися в серйозну суму на перефарбовування, особливо якщо йдеться про модель, випущену до 2007 року. Іржа з’являється в швах, на арках, внизу дверей і порогах. Сколи в рекордні терміни покриваються рудими плямами. В автомобілі можна легко побачити іржу на підлозі, в багажнику чи на лонжеронах.
KIA Sorento
Кросовер від KIA має дуже багато переваг, що роблять його доволі популярним, але це не скасовує великої проблеми з іржавим кузовом. Одна з особливостей автомобіля – велика кількість пластикових накладок. Бруд, що забивається під них і в різні порожнини, якщо його не вимивають під час регулярного обслуговування, незмінно спричиняє великі проблеми. Одне з найчастіших місць появи іржі – двері.
Mercedes-Benz W203
На відміну від інших машин, кузов у W203 покритий хорошим лакофарбовим покриттям. Воно доволі товсте й еластичне, щоб як слід захистити від зовнішніх впливів. Ось тільки під ним знаходиться звичайний ґрунт, тому будь-яке пошкодження неминуче призводить до появи іржі. Найбільш улюблені корозією місця – колісні арки, пороги і двері.
Daewoo Nexia
Неоцинкований кузовний метал і надзвичайно тонке лакофарбове покриття призводять до цілком очікуваного результату: в автомобілі іржавіє все, що тільки може. Будь-яке пошкодження ЛФП загрожує швидкими проблемами, але й без цього іржа є радше правилом, а не винятком.
Хочеться дізнатися ще більше цікавого? Як щодо того, щоб прочитати про 9 популярних кросоверів, з якими у водіїв практично не буває проблем