В останні роки проблеми з лакофарбовим покриттям спостерігаються у автомобілів багатьох марок. Одним із головних розчарувань останніх років стали машини японської марки Toyota, якість ЛКП яких просіла загалом. При цьому є і відверті антирекордсмени з числа представників інших популярних марок. Виробляють їх як на підприємствах Азії, так і на заводах у Європі.
1. Mercedes-Benz С-клас W203
Старий німецький автомобіль 2000-2005 років випуску, який має досить велику популярність на вторинному ринку. Проблема недостатньо якісного лакофарбового покриття посилюється тим, що кузов W203 не пройшов оцинковування. Через поєднання факторів є ризик заробити велике середовище іржі навіть при незначній подряпині. Якщо є необхідність взяти саме цю машину, то особливу увагу при перевірці слід приділити аркам і порогам.
2. Mazda 6 GG
Колись популярний японський автомобіль 2002-2008 років випуску. На жаль, виробники вирішили заощадити як лакофарбовому покритті. Як результат, на кузові машини вже через нетривалий термін інтенсивної експлуатації з’являються численні «рижики». Страждають насамперед крила та пороги, проте виразки іржі зустрічаються повсюдно, у тому числі під капотом та на швах під герметиком.
3. KIA Sorento
Загалом непоганий корейський автомобіль 2002-2009 років виробництва, який серйозно послизнувся на якості ЛКП. Виробники спробували заощадити та сподівалися на надійність численних пластикових накладок. Результат гнітючий. Кузов автомобіля стрімко «гниє», у тому числі під тими самими пластиковими накладками, під які постійно потрапляє вода та забивається бруд. Вже в перший рік експлуатації у KIA Sorento можуть виникнути проблеми з арками та порогами.
4. Mitsubishi Outlander CW
Автомобіль 2006-2013 років виробництва. Японська машина із привабливим дизайном стала справжнім розчаруванням у питанні якості. Автомобіль страждає від точкових дефектів ЛКП. Вже в перший рік експлуатації можуть з’явитися характерні бульбашки, а через деякий час ці місця перетворюються на осередки розповсюдження корозії.
5. Nissan Pathfinder
Надзвичайно популярна модель 2005-2012 років виробництва, яка вже встигла образити якістю власного кузова не одну тисячу автомобілістів. Лакофарбове покриття у «Першопрохідця» вийшло відверто слабким. Якщо автомобіль купується на вторинному ринку, то спочатку рекомендується перевірити кромки дверей під декоративними накладками. Особливо це стосується дверей багажника. Також обов’язково варто добре перевірити підлогу, шви та пороги японського авто.
6. Skoda Yeti
На жаль, похвалитися по-справжньому якісним ЛКП не може і чеська Skoda Yeti від 2009 року випуску. Фарба на кузові автомобіля сколюється з підозрілою легкістю! Найбільше страждають дах та капот «Єті». На жаль, нерідкі випадки, коли автомобіль доводиться повторно перефарбовувати ще до закінчення гарантійного періоду. При цьому, як показує практика, місце збірки даної моделі не відіграє жодної ролі у питанні якості ЛКП.
7. Daewoo Nexia
Модель, що протрималася на ринку 20 років. Випускалася машина до 2016 року. Незважаючи на рестайлінг, головну ваду Daewoo Nexia виробники так і не виправили. Йдеться, звичайно ж, про якість фарби. Кузов «гниє» з лякаючою швидкістю, а тому вимагає підвищеної уваги до себе з першого дня експлуатації. Посилюється ситуація відсутністю оцинкування.
Хочеться дізнатися ще більше цікавого? Як щодо того, щоб прочитати про 7 автомобілів, які практично не іржавіють десятиліттями