Кожен автомобіліст хоче, щоб його машина служила вірою та правдою довгі роки. Проте, кожен автомобіль – надто складний механізм. А тому в ньому передбачуваним чином міститься безліч вузлів і деталей. Не всі вони виконані однаково якісно і добре, а тому періодичні поломки та несправності з’являються навіть у найнадійніших транспортних засобах. Однією з найпоширеніших «больових точок» є ремінь ГРМ.
Обрив ременя ГРМ трапляється досить рідко навіть у тих моделей автомобіля, де ця проблема дається взнаки куди частіше, ніж у інших. Проте обрив ременя гарантовано спричинить серйозний головний біль і завдасть безліч незручностей. Все тому, що в більшості випадків відбувається він у найбільш невідповідний момент. Найгірше те, що обрив може закінчитися капітальним ремонтом двигуна автомобіля. У яких машин дана проблема проявляється найбільш рельєфно?
1. Lada Kalina та Lada Granta
На якість ременя у цих автомобілях скаржаться багато водіїв. За якоюсь злою іронією сам ремінь ГРМ тут зовсім ні до чого. Справжнім винуватцем є водяний насос, помпа, яка нерідко заклинює вже після 40 тисяч кілометрів пробігу. Саме заклинювання помпи стає причиною порваного ременя.
2. Datsun Mi-Do та On-Do
Як і у випадку з вищезгаданими автомобілями, головним винуватцем є аж ніяк не сам ремінь, а помпа порушення в роботі якої призводить спочатку до заклинювання, а потім і до закономірного обриву ременя.
3. Hyundai Elantra
Проблеми спостерігаються у всіх автомобілів цієї моделі, які були випущені на ринок у період з 2002 по 2006 рік. Головна проблема криється у надто сильному люфті роликів. Якість деталей в автомобілі серйозно шкутильгає. Перші серйозні проблеми виникають вже на 60 тисяч км пробігу. Ремінь ГРМ на ступінь зношування слід перевіряти ще частіше – кожні 45 тисяч км пробігу.
4. Chevrolet Lanos
Один з небагатьох автомобілів, у яких джерелом проблем з обрив ременя ГРМ є сам ремінь ГРМ. У машин, що сходять із конвеєра його якість, дійсно залишає бажати кращого. Вже за кілька десятків тисяч кілометрів пробігу з’являються численні тріщини та ямки, які й стають причиною обриву.
5. Skoda Octavia
Найбільше проблем із ременем ГРМ спостерігається у автомобілів «вікових» серій, що виходили в період із 1998 по 2011 рік. Для тодішніх машин характерний вкрай швидкий знос ременя незважаючи на те, що помпа у «Октавії» дуже надійна. Самі виробники рекомендують заміну кожні 50 тисяч км пробігу.
Хочеться дізнатися ще більше цікавого? Як щодо того, щоб прочитати про поширену помилку водіїв, яка призводить до неочікуваного обриву ременя ГРМ