Про БУ авто
0

5 безпроблемних кросоверів не дорожчих за 500 тисяч гривень

Іномарки у цьому бюджеті сьогодні лише з пробігом. А при виборі б/у машини треба враховувати вартість її подальшої експлуатації. Тому ми вибрали п’ятірку найнадійніших.

 

Renault Duster

Після рестайлінгу Duster став виглядати цікавішим.

Сьогодні за 500 тис. гривень можна купити п’ятирічний автомобіль. Можливо, знайдете машину і свіжішу, але з базовим двигуном 1.6 (114 к.с.).

Крім нього є бензиновий 2-літровий мотор і дизель (1.5 л, 109 к.с.). І з жодною з них проблем чекати не варто. Двигуни надійні.

Одним із мінусів Дастера є дешевий салон. Сидіння незручні, а кермо регулюється тільки по куту нахилу.

Це стосується і коробки передач, але тільки механічної. Duster c автоматичною купувати не варто – стара 4-ступінчаста гідромеханіка довго думає при перемиканнях, псує динаміку і підвищує витрату палива. Та ще й з надійністю не все гладко – проблему з виходом із ладу соленоїдів за довгі роки виробництва коробки так і не вирішили.

Система повного приводу у віці навряд чи підкине неприємні сюрпризи. Як і ходова частина – це одна з найсильніших рис Дастера. Незалежно від якості доріг, якими їздила машина, підвіска дуже живуча.

 

Hyundai ix35

Лакофарбне покриття у Hyundai ix35 тонке і швидко втрачає блиск.

За 500 тис. гривень можна знайти Hyundai ix35 2013-2014 року випуску. Більшість автомобілів на ринку з 2-літровим бензиновим двигуном (150 к.с.). Агрегат надійний, але діагностика у сервісі не завадить.

Це стосується і автоматичної коробки, яка за ресурсом не поступається двигуну. За умови своєчасної заміни масла — раз на 50–60 тисяч км.

Пластик салону, як і оббивка сидінь, швидко старіють навіть при невеликих пробігах на них багато подряпин і потертостей.

А ось підвіска є слабкою ланкою. Ще до 100 тисяч доведеться замінити стійки переднього стабілізатора. Довговічністю не відрізняються і амортизатори. Задні ступичні підшипники також рідко виходжують понад 100 тисяч кілометрів.

Тішить, що здебільшого вартість деталей підвіски невисока (звичайно, якщо не прагнути купувати виключно оригінальні запчастини) і гострого дефіциту на них поки що немає.

 

Toyota RAV4

У рестайлінгових «рафіків» може з'явитися корозія навколо окантування хромованої решітки радіатора.

За обумовлену суму пропонують переважно десятирічні машини (третє покоління). Втім, за надійністю ці кросовери заткнуть за пояс багатьох молодших однокласників.

Більшість машин йде з 2-літровим бензиновим двигуном (158 к.с.), хоча трапляються і версії 2.4. Ще рідше трапляються дизелі. Але серйозних проблем із жодним з двигунів немає. Хіба що водяний насос не відрізняється довговічністю та рідко витримує більше 100 тисяч км.

Салон уже на малих пробігах починає рипіти. Шкіра сидінь тріскається після 100 тисяч кілометрів.

У машин із механічною коробкою іноді закушує важіль перемикання на першій передачі. Зчеплення живе близько 200 тисяч км.

Варіатор, який ставиться разом із 2-літровим мотором, надійний. Це стосується й автомата у машин із двигуном 2.4. Якщо, звичайно, власник мінятиме масло кожні 60 тисяч км.

У ходовій проблеми можуть підкинути передні ступичні підшипники, що вимагають ревізії разів у 100 тисяч. Стуки в рульовому управлінні здебільшого викликані легким зносом карданів рульового валу і на довговічність не впливають.

 

Subaru XV

Слабким місцем XV стала не тільки тонка фарба, а й дуже ніжне лобове скло — тріщини та сколи звичайне явище.

Subaru XV за 500 тис. грн буде трохи свіжішим за RAV4 — 2013–2014 роки випуску. І це досить цікавий варіант. Автомобіль виглядає, як крос-хетч, а насправді це чудовий кросовер.

Зустрічаються машини з мотором 1.6 і потужніші дволітрові (150 к.с.). З обома двигунами може поєднуватися повний привід. Усі двигуни ресурсні – за одним винятком. Дволітрові машини краще шукати не старше 2014 року. Саме з цього моменту почали випускати машини із модифікованим блоком. До цього періодично зустрічалася підвищена витрата масла, яка лікувалась за гарантією заміною блоку.

У салоні через 4-5 років починають рипіти спинки передніх сидінь. На цьому терміні стирається фарба декору.

Більшість автомобілів на ринку мають варіатор Lineartronic. Претензій щодо надійності до нього немає. У підвісці є кілька слабких місць – ступичні підшипники та передні важелі ходять не більше 70-80 тисяч кілометрів.

 

Ford Kuga

Пофарбований Ford Kuga якісно. Є кілька місць, де емаль протирається до металу: ущільнення під капотом у районі жабо та на дверях багажника під накладкою для номера.

Кросовер Ford Kuga залишається одним із найбільш недооцінених. За 500 тис. гривень можна знайти автомобіль 2014 року. Але з точки зору надійності краще обмежити пошук однією модифікацією – передній привід і атмосферний бензиновий двигун 2.5.

Турбомотори EcoBoost об’ємом 1,6 літра, що ставилися на дорестайлингові Куги (пізніше їх змінили на більш досконалі півторалітрові агрегати) надійністю не відрізняються і можуть підкинути серйозні проблеми, на кшталт задирів на стінках циліндрів і поломок турбіни.

Інтер'єр зібраний із якісних матеріалів та довго зберігає товарний вигляд.

З дрібних недоліків двигуна 2.5 (150 к.с.) можна відзначити масляне запотівання в районі клапанної кришки або піддону. Але все це лікується заміною ущільнення. Блок дросельної заслінки іноді потребує чищення. У парі з цим мотором працює класичний 6-ступінчастий автомат 6F35, який також не примхливий.

 

Довіряй але перевіряй!

З 500 тис. гривень у кишені можна знайти непоганий і, головне, надійний паркетник. Тільки навіть найнадійнішу модель можна укатати до передсмертного стану. Так що не забувайте про ретельну діагностику і не женіться за міфічно малими пробігами та мінімальним віком. Стан значно важливіший.

 

Хочеться дізнатися ще більше цікавого? Як щодо того, щоб прочитати про 5 кросоверів з найнадійнішими автоматами

Advertisement

Також цікаво

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Fill out this field
Fill out this field
Будь ласка, введіть правильний email.
You need to agree with the terms to proceed

Популярне
Меню