Про БУ авто
0

10 кросоверів на вторинному ринку, які краще не брати, щоб уникнути зайвих проблем

Існують автомобільні марки, які дуже популярні серед українських автомобілістів. Але навіть серед лідерів у рейтингах надійності є зразки, які не виправдовують очікувань на вторинному ринку. І вже через 100 тис. км пробігу вони починають вередувати і можуть просто розорити власника витратами на ремонт. Розглянемо, які кросовери краще не купувати на вторинному ринку.

 

1. Mercedes-Benz GLK

Двигуни Mercedes-Benz GLK часто доставляють проблеми автомобілістам

Йдеться про перший компактний SUV у модельному ряду німецького автоконцерну, який виробляли в Бремені з 2008 до 2015 року. За час існування лінійки з конвеєра зійшло понад 540 автомобілів.

Ключовою перевагою кросовера на момент виходу вважалася платформа відносно вдалого С-класу в кузові S204. Але неприємні сюрпризи почали турбувати власників через кілька місяців використання.

Зараз серед старих автомобілів зустрічаються моделі з 2,0-літровими силовими агрегатами або 6-циліндровими V-подібними двигунами об’ємом 3,0 і 3,5 літра. Однак ці агрегати одразу почали доставляти автомобілістам проблеми. Ключова з них зачіпала ланцюговий привід ГРМ. Ланцюг піддавався розтягуванню і викликав проскакування зірочки на розподільному валу з подальшим пошкодженням клапанів.

Також проблема зачіпала конструкцію блоку циліндрів моторів V6 з лінійки M272. Усе тому, що тут використовувалося крихке, хоч і жароміцне та тверде покриття, а не запресовані гільзи. Тому при найменших ударах спідниць поршнів об стінки циліндрів і детонацій утворювалися задири і відколи. А оскільки ці агрегати не підлягають ремонту, доводиться повністю міняти блок.

Ще проблема посилюється за умови постійної експлуатації автомобіля в умовах поганого дорожнього покриття або низькоякісного пального, через що активна частина нейтралізатора осідає в каталізаторі і потрапляє в циліндри.

Також у клієнтів були претензії до 7-діапазонної АКПП. Вони зазначають, що коробка схильна до перегріву і при пробігу понад 150 тис. км може запросто прийти в непридатність. Особливою надійністю володіють тільки дизельні установки, що мають значний ресурс.

 

2. Volvo ХС60

Volvo ХС60 має слабкий захист проти іржі

Цей автомобіль отримав масу хейта у свій бік через слабкий протикорозійний захист кузовних панелей. У зоні ризику опинилися лонжерони і пороги, тому вже через 5-6 років експлуатації вони масово покриваються “рижиками”. Сліди корозії також утворюються в місцях контактного зварювання і на стику лонжеронів.

Кросовер комплектувався різними силовими агрегатами, але найбільш надійними зразками вважалися 5-циліндрові дизельні двигуни. Бензинові 2-літрові моделі розроблялися спільно з інженерами марки Ford, але, на жаль, зовсім не виправдали себе. До 150 тис. км пробігу вони схильні до задирів і починають “жерти” масло.

Виробництво першого покоління Volvo ХС60 здійснювалося з 2008 по 2017 рік, причому автомобіль досі користується популярністю на вторинному ринку в Україні. Що стосується автоматичних трансмісій, то вони загалом доволі надійні, якщо дотримуватися делікатного стилю водіння. Шанувальники динамічного режиму їзди з частими ривками або пробуксовками можуть зіткнутися з невиправданими витратами на ремонт вже ближче до першої сотні тисяч км пробігу.

Ще залишилися питання до недешевого бортового оснащення. Під впливом корозійних процесів виникають складнощі з безключовим доступом, зимовими функціями і камерою заднього виду.

 

3. Nissan X-Trail

Nissan X-Trail мають проблеми з варіативною трансмісією

Найбільші претензії у автовласників виникали до версій з варіативною трансмісією Jatco JF016E, яка “проходила” не більш як 80-100 тис. км пробігу, а потім виходила з ладу в найбільш невідповідний момент.

Масивний і великогабаритний кузов під час руху бездоріжжям створює колосальні навантаження на коробку передач, через що ремінь газорозподільного механізму посилено зношується, а на поверхнях шківів утворюються задири. Відновлення коробки передач обійдеться в ціле багатство, тому при виявленні найменших проблем з трансмісією автовласники прагнуть швидше продати машину.

У зв’язку з цим велика кількість кросоверів продається з коробкою, що вийшла з ладу або некоректно працює. І навіть якщо вам пощастить купити автомобіль у непоганому стані, то вже через 15-20 тис. км їзди проблема дасть про себе знати. А термін служби відновленого варіатора навряд чи перевищить 50 тис. км.

Тому експерти вважають, що доцільніше купити кросовер з несправним варіатором, отримавши знижку на купівлю нового комплексу, ніж ремонтувати його самостійно.

 

4. Peugeot 3008

Нарікання в Peugeot 3008 стосуються роботи ходової частини

Французький кросовер Peugeot 3008 з дизельним силовим агрегатом вважається найгіршою розробкою компанії, особливо якщо говорити про 5-річні зразки. Під час опитувань понад 40% власників скаржилися на безліч труднощів і проблем з автомобілем. Основні нарікання зачіпають роботу ходової частини. Також автомобілісти негативно відгукувалися про силові агрегати, гальмівну систему і акумулятори.

Але більша частина опитаних респондентів зазначили, що їхні автівки були відремонтовані дилерами безоплатно за гарантією. Йдеться про нові авто, куплені в салонах. Проте 10% від кількості людей, які беруть участь в опитуванні, повідомили, що були змушені витратити від 40 до 70 тис. грн. на ремонт. При цьому роботи зайняли щонайменше 1 тиждень.

 

5. Range Rover Evoque (2011-2019)

Range Rover Evoque має неполадки у функціонуванні АКБ

Також ризикованою угодою є купівля вживаного Range Rover Evoque (2011-2019) попереднього покоління. До сервісних центрів марки звернулося понад 35% власників за останні місяці, причому багато хто з них зіткнувся з однією і тією ж проблемою: неполадки в роботі акумулятора та електронних компонентів. Трохи менше автовласників виявили проблеми з кондиціонером і вихлопною системою.

Для багатьох власників Range Rover Evoque обслуговування автомобіля не призвело до особливих витрат, тому що вони були покриті гарантією в дилерських центрах. Інші ж заплатили від 15 до 70 тис. грн. Найчастіше на проведення ремонтних робіт йшло трохи більше тижня.

 

6. Audi Q3

Власники Audi Q3 часом скаржаться на роботу електроніки

Одразу після виходу автомобіля в продаж його власники стали скаржитися на різні проблеми. До дилерських сервісних центрів люди зверталися зі скаргами на електроніку, двигун і паливну систему. Але для 86% водіїв ремонт обійшовся безкоштовно.

Інші ж витратили від 20 до 50 тис. грн. за обслуговування. Тому купувати кросовер на вторинному ринку дуже ризиковано, адже завжди є ризик купити “кота в мішку” із сумнівною історією.

Схожа ситуація спостерігалася з Audi Q7 у першому поколінні з 4,2-літровим дизельним двигуном, з Lexus RX450h у ранніх модифікаціях третього покоління і RX400h другої генерації з гібридним силовим агрегатом. В останньому випадку доводилося витрачати багато коштів на неминучу заміну дорогих джерел живлення.

 

7. BMW X1

Ремонт BMW X1 вельми дорого обходиться власникам

Не варто поспішати купувати на вторинному ринку і популярну BMW X1 з дизельним силовим агрегатом. Адже така угода може завдати серйозного удару по сімейному бюджету, оскільки на безкоштовний ремонт могли розраховувати лише 44% власників.

13% водіїв поскаржилися на те, що вони витратили на ремонт від 50 до 70 тис. грн., а також були змушені чекати не менше 7 днів. Найчастіше з ладу виходили електронні комплекси, акумулятори та силові агрегати.

 

8. Dacia Duster (2013-2018)

Dacia Duster 2018 року

Близький родич Renault Duster від марки Dacia теж не блищить надійністю, особливо якщо говорити про екземпляри попереднього покоління. Дуже часто власники цих кросоверів стикалися з неполадками силових агрегатів і гальмівної системи. Відновлення нормальної працездатності займало менше тижня, що є приємним моментом. Але лише у 50% випадків компанія проводила ремонт власним коштом.

 

9. Ford Kuga

Мотор Ford Kuga дуже чутливий до перегріву

Справжнім розчаруванням може стати кросовер Ford Kuga 1,6 JTMA другого покоління. На рестайлінгових зразках перших років випуску швидко гниє електричний роз’єм у лівій частині переднього бампера в зоні підкрилка. Це призводить до пошкодження датчиків паркувальної системи, передніх протитуманок і температурного сенсора, через що кондиціонер починає давати збої.

Мотор чутливий до перегріву і піддається швидкій появі нагару на клапанах. Ще в зоні ризику опиняється блок циліндрів. Найпроблемніший мотор – EcoBoost 1.6. Версії після рестайлінгу з 2,6-літровим атмосферним двигуном надійніші.

 

10. Mazda СХ-7 2.3 (MZR)

Водії Mazda СХ-7 часто пред'являють претензії до муфти

Не слід поспішати з купівлею вживаного Mazda СХ-7 2.3 (MZR). І хоч кросовер приваблює своєю ціною на вторинному ринку, він не може похвалитися видатною надійністю і відмовостійкістю.

Смерть турбіни настає дуже швидко і в найнесподіваніший момент. Зазвичай до цього призводить недотримання правил експлуатації, агресивний режим водіння і недостатньо якісне обслуговування. Розтягування ланцюга ГРМ відбувається ближче до 50 тис. км пробігу.

Також залишаються претензії до муфти. У разі проблем із цим вузлом починає з’являтися тріск під час пуску силового агрегату.

 

Хочеться дізнатися ще більше цікавого? Як щодо того, щоб прочитати про найкращі авто 2023 року за версією експертів зі США

Advertisement

Також цікаво

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Fill out this field
Fill out this field
Будь ласка, введіть правильний email.
You need to agree with the terms to proceed

Популярне
Меню