Новини
0

У Китаї відкривається дорога, яка зможе заряджати електрокари на ходу

Останні кілька років технології розвиваються дедалі більше динамічно. У Китаї, наприклад, створили дорогу, яка не знає аналогів і яка здатна виробляти електроенергію, а в перспективі ще й заряджати електрокари, які їдуть по ній без будь-якого підключення і станцій заправки.

Добре придумано.

У Китаї відкривається справжня дорога майбутнього, яка буде чимось більшим, ніж просто полотном для руху автомобілів. Нова автотраса, крім своєї прямої функції, також вироблятиме електрику. Невелика ділянка такої дороги вже збудована у китайському місті Цзінань (провінція Шаньдун). За попередніми даними, інноваційне полотно приноситиме електрики на 15 доларів США з 1 квадратного метра на рік. Можливе це стало завдяки покриттю траси фотоелектричними панелями.

Витримає навіть вантажівку.

Протяжність покритої панелями ділянки дороги становить 1.12 км. Загальна площа використаних панелей становить 5 870 кв.м. За розрахунками китайських інженерів, пікова потужність цієї ділянки становитиме 812 кВм. Вкрита батареями була одна смуга дороги, а також узбіччя. Після введення в експлуатацію інноваційний комплекс увійде до енергомережі міста.

Поки що одна смуга та узбіччя.

Чжан Хунчао, головний інженер проєкту та професор Університету Тунцзі, розповів, що в майбутньому такі дороги можуть принести чималий прибуток. Він також висловив упевненість у тому, що розвиток подібної технології сприятиме отриманню додаткового прибутку від сфери послуг, наприклад, від бездротової зарядки електрокарів.

Професор також розповів про те, що на даний момент китайська сторона вже домовилася з представниками компанії Qualcomm про надання їй технологій бездротової зарядки під час руху для електромобілів. На розвиток проєкту потрібно приблизно 2-3 роки.

Відмінне рішення.

Що ж до надійності самих панелей, то, на думку конструкторів, вони нічим не поступаються асфальту. Використані матеріали дозволять новітній дорозі витримати будь-які види машин. Термін служби такого покриття становитиме не менше двох десятків років. Тестова ділянка вже відкрита. ЇЇ протяжність становить 160 метрів. Усі випробування пройшли успішно.

 

Хочеться дізнатися ще більше цікавого? Як щодо того, щоб прочитати як Китай будує 127-кілометровий підводний тунель: куди його тягнуть і навіщо він потрібний

Advertisement

Також цікаво

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Fill out this field
Fill out this field
Будь ласка, введіть правильний email.
You need to agree with the terms to proceed

Популярне
Меню