Про БУ авто
0

14 автомобілів, які не варто купувати з рук – швидко зламаються

У купівлі “залізного коня” на вторинному ринку немає нічого страшного крім того, що можна придбати авто, яке швидко зламається. З іншого боку, хочеться заощадити, адже в автосалонах зараз вимагають шалені гроші! Безумовно, ризик є, але ми розповімо про вживані автомобілі, які ламаються найчастіше. Візьміть до відома цю інформацію при виборі машини для покупки з рук.

 

1. Mazda CX-7

Mazda CX-7 має занадто чутливий до пального мотор

Ця машина зробила революцію на авторинку 15 років тому. Драйверські риси в дизайні, місткість, чудова динаміка, круті “навороти”, всілякі “фішки”, потужний мотор – все це зробило її на якийсь час фаворитом.

Але у Mazda CX-7 двигун виявився надмірно чутливим до пального і тиску масла. У результаті в процесі експлуатації страждає система охолодження, електроніка, турбіна, термостат та інші компоненти. Серйозні поломки вимагають чималих вкладень, оскільки витратні матеріали на Мазду коштують дорого. Тому власники цього автомобіля намагаються його позбутися. Так що не варто купувати цю модель, якщо до вас на ній хтось їздив.

 

2. Renault Megane

Renault Megane оснащений слабкою підвіскою

У цього автомобіля стильний дизайн і гідне оснащення, завдяки чому багато хто віддавав йому перевагу. Але поряд з цим у нього і безліч мінусів:

  • підвіска – найслабша сторона;
  • трансмісія не витримує серйозних навантажень;
  • опорні підшипники, пильовики, сайлентблоки стають непридатними після нашої зими;
  • чутливість до якості бензину – при невдалій заправці страждає двигун і паливна система.

Renault Megane зараз непопулярні на вторинному ринку. З вищевказаних причин мало хто прагне стати другим власником цієї моделі. На “робочу конячку” вона явно не тягне, скоріше це – музейний екземпляр. Тож продати старий Рено Меган дуже складно.

 

3. BMW

BMW X5 2005 року з мотором 4,4 літра

Йдеться не про всі моделі баварського автопрому, а тільки про машини з двигунами 4,4 л. Вони пропонуються за нижчою ціною, ніж інші. Але в цьому-то й підступ!

Досвідченим автомобілістам відомо, що 4,4-літрові двигуни БМВ мають певні недоліки. Наприклад, дві турбіни, встановлені в розвалі силового агрегату V8. Повна переробка обходиться дорожче 200 тис. грн, а це, на хвилиночку, чверть або навіть третина вартості автомобіля (залежно від моделі).

Що стосується БМВ з моторами N54/N55, то їх теж не варто купувати в уживаному варіанті. Ці двигуни потужні, але примхливі. Їх обслуговування обходиться дуже дорого.

Якщо хочете стати власником автомобіля BMW не старше 10-ти років, розгляньте моделі з бензиновими моторами об’ємом 2,0 л або 3,0 л. Але ще надійніші дизельні турбовані 2- і 3-літрові двигуни. У них практично немає недоліків, а їхній ресурс за нормальних умов експлуатації становить сотні тисяч кілометрів.

 

4. Nissan Primera III (P12)

Nissan Primera III (P12) має низьку шумоізоляцію

Ця машина була цілком якісною. Проблеми почалися, коли її стали збирати в Англії. Ось далеко не повний перелік скарг власників:

  • сторонні скрипи в салоні;
  • шумоізоляція низька;
  • варіатор швидко виходить з ладу;
  • гідравлічна рульова рейка поганої якості.

Виробники відреагували на невдоволення автомобілістів і… закрили виробництво у Великій Британії. Але на вторинному ринку Nissan Primera англійської збірки залишилися. Якщо збираєтеся купувати таку машину, дивіться, щоб вона не була британського виробництва.

 

5. Mercedes-Benz C-клас W220

Обслуговування вживаного Mercedes-Benz C-клас W220 коштує вельми недешево

Статусне авто в колишні часи, сьогодні втратило актуальність. Масштабна корозія, споживання великої кількості моторного мастила, проблеми з пневматичною підвіскою, низький ресурс балона в нашому кліматі, постійні несправності в електроніці, поломки панелі через перепади напруги – усе це зменшує привабливість моделі для купівлі вживаного автомобіля.

Особливо в цьому плані в ряду Mercedes виділяються автомобілі 2014 року випуску і молодші. Їхній рейтинг надійності становить лише 54 %, що дуже мало для транспортного засобу, який асоціюється з комфортом і достатком. До того ж обслуговування цього авто, придбаного на вторинному ринку, коштуватиме як обслуговування нового.

Загалом, Mercedes-Benz C-клас W220 за якістю не виправдовує статус преміального автомобіля.

 

6. Land Rover

Електроніка Land Rover погано реагує на морози

У Land Rover, а також авто преміального підрозділу Range Rover, слабка сторона – це електроніка. Вона негативно реагує на морози та вологу погоду. І це не дивлячись на те, що автомобілі виготовляють у дощовій Великій Британії!

Електроніка ламається навіть на нових машинах, що вже казати про вживані. Якщо знайдете старий Ленд Ровер без палаючих лампочок на приладовій панелі, то це велика удача. Що ще? Низька зносостійкість салону.

Найбільше негативних відгуків про модель Evogue. Тут проблеми практично з усіма компонентами:

  • підвіскою;
  • трансмісією;
  • зчепленням;
  • клімат-системою;
  • електрикою;
  • гальмами;
  • навігацією;
  • мотором;
  • рульовим керуванням.

Отже, незважаючи на привабливу вартість (близько 700 тис. грн), купувати 10-річний Land Rover Evogue недоцільно, оскільки доведеться постійно вкладати гроші в ремонт.

 

7. Peugeot 308 I

Старий Peugeot 308 I коштує близько 200 тис. грн

На вторинному ринку цей витвір французького автопрому можна придбати за 200 тис. грн. Але чи варто? Так, зовнішність у цього хетчбека С-класу цілком симпатична, яскрава, а ось двигун і трансмісія – проблемні.

Мотор EP6 і коробка-автомат AL4, що встановлюються на цій моделі, не витримують 10 тис. км пробігу. До того ж часто виходить з ладу електроніка. Загалом, вкладень буде багато, а виправдати їх під час продажу не вийде. Та й покупців на цей “шедевр” мало.

 

8. Skoda

Skoda Octavia 2008 року

Якщо збираєтеся придбати Шкоду випуску періоду 2008-2015 років з роботизованою трансмісією DSG 7, то краще цього не робити, навіть якщо пропонують вигідну ціну. Тут очевидний прорахунок інженерів, у яких не вийшло зробити довговічного “робота”.

 

9. Audi

Audi Q3 з коробкою DSG 7

Як і в попередньому випадку, не варто купувати Ауді з роботизованою коробкою DSG 7. На відміну від звичайного “автомата”, вона дуже примхлива і часто ламається. Так, на ній швидко перемикаються швидкості, палива вона споживає менше. Але в разі поломки за ремонт ви віддасте такі гроші, на тлі яких тьмяніють усі перераховані вище переваги.

 

10. Volkswagen

Volkswagen B7 з пробігом

І знову про горезвісний “робот” DSG 7. Якщо неодмінно хочете “Фольксваген” з такою трансмісією, то не полінуйтеся і проїдьтеся на автомобілі перед покупкою. Переконайтеся у відсутності стуків, вібрацій і ривків. Якщо ж стукає, вібрує і рухається нерівномірно, то не купуйте таку модель, інакше намучитеся з ремонтом.

Що стосується бюджетних Tiguan і Taos, то у них, крім іншого, проблеми з мотором, особливо якщо він 2-літровий. Після 50 тис. км пробігу розтягується ланцюг. “Перескок” загрожує загином поршнів, клином мотора і подальшим капітальним ремонтом. Додаткове фінансове навантаження – збільшене споживання масла.

 

11. Chery Amulet

Стару Chery Amulet можна придбати за 50 тис. грн

Китайський автопром нині в тренді. Поряд з купівлею нових машин деякі розглядають придбання моделей з Піднебесної з пробігом. Аж надто приваблива ціна!

Наприклад, Чері Амулет пропонується з ціною від 50 тис. грн. Але слід знати, що у виробництві цього транспортного засобу використовуються найдешевші матеріали. А тому ми маємо проблеми з кузовом, підвіскою та іншими вузлами. З роками ці проблеми посилюються, так що купувати старий Амулет однозначно не варто. Краще розглянути щось дорожче, але надійніше.

 

12. Porsche Cayenne Turbo I

Porsche Cayenne Turbo I має проблеми з турбінами та паливними насосами

Цей автомобіль вирізняється потужним двигуном, відмінною керованістю, комфортабельністю салону і преміальним зовнішнім виглядом. Він круто виглядає на трасі, на нього кидають захоплені погляди перехожі, коли він стоїть на парковці. Старий Каєн коштує відносно недорого, сім’я із середнім рівнем достатку може його собі дозволити.

А ось перелік недоліків цього автомобіля:

  • задири циліндрів;
  • проблеми з турбінами і паливними насосами;
  • поломки електронних стабілізаторів;
  • вихід з ладу насоса ГУРа.

Усунення цих проблем часом обходиться дорожче, ніж вартість самого автомобіля.

 

13. Hyundai Solaris

У Hyundai Solaris швидко виходять з ладу розхідники

Машина непогана в усіх відношеннях, але тільки поки вона нова. Основна проблема цього автомобіля – з розхідниками. Після пробігу 10 тис. км з’являється стукіт у рульовій рейці. Через 15-20 тис. км пробігу виходять з ладу маточинні підшипники, і їх потрібно міняти. Ходова дуже м’яка, підвищені навантаження приводять її в непридатність, “вибиваються” компоненти підвіски.

Якщо розглядати кожну проблему окремо, то нічого страшного. Але в сукупності заміна перерахованих деталей сильно б’є по бюджету. Так, в інших автомобілях заміна цих елементів потрібна через 100 тис. км пробігу, а тут – через 10-20 тис. км. А якщо постраждав мотор, то краще віддати перевагу контрактному, оскільки в Солярисі вони “одноразові”. Загалом, популярна автомашина може принести масу проблем.

 

14. Subaru

Subaru Forester з пробігом

У швидких автомобілів Субару з опозитними моторами багато переваг, зокрема хороша потужність. Але основна проблема – стукіт у четвертому циліндрі. Це зумовлено специфікою розташування циліндра і розподілу охолоджувальної рідини. Чомусь у цей циліндр потрапляє менше масла, і через це він гірше охолоджується. Як підсумок – підвищений знос і необхідність ремонту силового агрегату. А коштує це досить недешево.

Якщо збираєтеся купувати Субару, оглядайте його “на холодну”. У прогрітому моторі стук у горезвісному четвертому циліндрі ви не почуєте, а тим часом він там буде. Крім того, на цьому автомобілі доведеться часто міняти витратні матеріали, що теж влітає в копієчку.

 

Хочеться дізнатися ще більше цікавого? Як щодо того, щоб прочитати про 7 популярних автомобілів з нікудишнім ЛКП, які починають «гнити» раніше за встановлений термін

Advertisement

Також цікаво

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Fill out this field
Fill out this field
Будь ласка, введіть правильний email.
You need to agree with the terms to proceed

Популярне
Меню