Жоден автомобільний кузов не застрахований від того, щоб рано чи пізно покритися іржею. Проте деякі металеві вироби помітно краще справляються з цією проблемою. Найчастіше секрет «приголомшливої стійкості» полягає в такій досить банальній речі, як гаряче оцинкування кузова. Погляньмо ж на три найкращі автомобілі, кузови яких при виробництві захищені саме цим способом.
Гаряче цинкування – це спеціальна процедура, під час якої металевий виріб, наприклад, кузов автомобіля, покривається карбонатом цинку, який захищає метал від руйнівного впливу іржі. Виходить карбонат в результаті опускання металевого виробу в розплавлений і доведений до температури в 460 градусів за Цельсієм цинк. Спочатку в результаті хімічної реакції утворюється оксид цинку, а потім із нього виходить рятувальний карбонат.
1. Audi А6 С4
Перше покоління Ауді А6, що з’явилося на світ ще в 1994 році, – це автомобіль, прямо скажемо, не молодий. Однак, на ринку досі трапляються С4 у хорошому стані. Якщо господар дбайливо ставився до машини, то прослужить вірою та правдою вона з урахуванням ремонту не один десяток років. А завдяки оцинковуванню кузова будь-яких проблем з корозією у А6 не виникає навіть через 10-12 років. При дбайливому відношенні машина може довго зберігати первозданний вид.
2. Volvo S60
Спортивний седан середнього класу часто незаслужено обминають наші автомобілісти. А дарма, адже саме кузов Volvo S60, що пережив гарячу оцинковку та покриття карбонатом, здатний побити всі мислимі та немислимі рекорди. Достатньо сказати, що при більш-менш дбайливому ставленні до кузова з корозією S60 не стикатиметься протягом 20-25 років. Серед сучасних легкових автомобілів машина є абсолютним рекордсменом із опору іржі.
3. Ford Focus
Компактний американський автомобіль із довгою історією проходить гарячу оцинковку кузова. Сьогодні вторинний ринок насичений Ford Focus, так що знайти машину в прийнятному стані для більшості автомобілістів не складе жодних труднощів. Якщо Фокус був захищений карбонатом цинку, то про корозію його власник зможе не згадувати 7-9 років. Більшість інших автомобілів того ж класу та цінової категорії, але без оцинкування починає повільно іржавіти вже через 3 роки експлуатації.
Хочеться дізнатися ще більше цікавого? Як щодо того, щоб прочитати про 7 популярних автомобілів, які «сиплються» навіть з невеликим пробігом