З моделлю Santana концерн Volkswagen розпочав своє вторгнення на китайський ринок у першій половині 80-х років минулого століття, а тепер настав час здати популярний легковик в архів через зміщення споживчого попиту у бік електромобілів та кросоверів.
Volkswagen Santana – це глобальна версія європейського Volkswagen Passat другого покоління (B2), яку, крім Китаю, збирали в Африці, Латинській Америці і навіть в Японії.
Випуск Santana в Китаї почався в 1985 році і з того часу компанією було продано понад 6 млн цих авто на китайському автомобільному ринку
Santana стала одним із символів становлення в КНР середнього класу, масової автомобілізації, приходу до Китаю західних корпорацій та бурхливого зростання економіки. Сьогодні китайський авторинок – найбільший у світі, а Volkswagen – найпопулярніша марка на китайському ринку: в минулому році Volkswagen змістив акцент на популярні кросовери і зміг продати в Китаї 3,85 млн авто, обійшовши компанію General Motors Co, яка тепер йде одразу після Volkswagen.
І ось нещодавно тамтешня місцева влада повідомила, що спільна компанія Volkswagen AG та SAIC Motor зупиняють виробництво машин Santana та Skoda Rapid на своєму виробництві у китайському місті Ічжен. Їм на зміну прийде Volkswagen Lamando нового покоління, більша і ідейно ближча до перших Сантан модель.
За перші 10 місяців 2021р SAIC-Volkswagen поставили 970438 авто для китайських клієнтів – це аж на 18% менше, ніж було в минулому році.