Зупинка автозаводів та дефіцит нових машин більшості брендів – не єдині наслідки санкції для російських автомобілістів. Вони залишилися без комплектуючих до автомобілів.
Провідні світові виробники автокомпонентів також залишають російський ринок. Зокрема, про зупинку всіх своїх заводів заявили в Bosch – німців обурило, що їхні комплектуючі виявили у російській трофейній техніці. Раніше концерн уже припинив постачання продукції на російський ринок.
І Bosch – не одні такі, інші виробники запчастин також припинили експорт на росію. Внаслідок цього ціни на автозапчастини на росії злетіли вдвічі і більше, а частина деталей вже стали дефіцитними.
Вартість деяких запчастин вражає – гальмівні колодки на Volkswagen Touareg обійдуться в 15 тис. рублів, а супорти – в 160 тис. Нова КПП DSG для Audi A3 2013-2016 обійдеться в 3,8 млн. рублів – у всьому винен саме дефіцит.
Експерти прогнозують, що незабаром навіть прості розхідники стануть дефіцитом. А ще – нормальні шини. Останнім часом закрили заводи та припинили постачання шин на росію Bridgestone, Continental, Michelin, Pirelli та Yokohama.
Підприємства Michelin та Yokohama випускали по 1,5-1,6 млн. шин на рік. Так що, схоже, незабаром доведеться взувати Lexus і Mercedes в Каму, або купувати «імпортну» Белшину.